2011. május 7., szombat

Valami készül

A mai nap nehezen, de összejött! Először úgy volt, hogy anyósom tud vigyázni a gyerekekre, de kiderült, hogy menne napszámba! Persze, ha el tud menni, akkor meg se említem előtte a terveimet, nehogy lelkiismeret furdalása legyen, amiért nem tud rájuk vigyázni. Tegnap este azonban közölték vele, nem lesz napszám. Szegény teljesen le van sújtva, de vigasztalásképp megnyerte az unokákat egész napra és éjszakára! :) Apus horgászni van reggel 6 óta, én meg mostantól vagyok szabad!!!!

Úgyhogy jöhet a bögre a kávé sok cukorral és tejjel!!!! Aztán, mehet az alkotás egész nap!!!

Először ezt fejezem be:
Ez a kép egy "idegroham" után készült, mert nem úgy jött össze, ahogy szerettem volna! :)

Az óriás dobókocka már készen van! :)
Itt már láttam a fényt az alagút végén!!! :)

Vajon mi is lesz ez??? Segítség a címkék között! :)

1 megjegyzés: