2011. május 5., csütörtök

Fa hintaállvány

Még sosem írtam a férjemmel való közös munkáinkról. Az elmúlt években mindent ketten, illetve még a gyerekek születése előtt hárman (anyósommal) készítettünk. Ez a ház átépítésétől, a burkolat lerakásáig és villanyvezetésig mindent magába foglal. Folyamatos építkezésben vagyunk, immár 12 éve!!! Úgyhogy elég sok mindenhez értek már, mint segédmunkás! :) Ha szakember nem is leszek soha, de kontár még lehetek! :)
Együtt készítettük a hintaállványt a gyerekeknek, bár akkor még csak másfél gyerekünk volt! :) De jöjjenek a képek!

Apiska háncsolt.
Botond baba lábatlankodott. :)
Na jó, néha csiszolt is! :)
Sőt, mért is!!!
5 hónapos terhesen :)
Én tartottam az oszlopokat, míg Apus betemette! Nem volt nehéz!!!
Ilyen lett!
Csak a szomszéd házfala rontja az összképet! :(((

Én pácoltam!!!

Ha érdekelnek a közös munkáinkról képek, akkor szóljatok és teszek fel belőlük! Van szerencsére, mert ő is elég kreatív!!! Tán még jobban, mint én!!!

4 megjegyzés:

  1. Hű, de ügyik vagytok! Nekünk is házi játszóterünk van a kertben, bár távolról sem mi készítettük!

    VálaszTörlés
  2. Ügyesek vagytok! Várom a további képeket! :)

    VálaszTörlés
  3. De szép vagy!!! :O és milyen ügyi család :) Nálunk kimerül ez a lakótelepen abban, hogy kvázi mindent meg tudunk csinálni a lakásban, ami apró munka, a nagyobbakra azért szakembert hívunk :D

    Tegyél még fel képeket, nekem nagyon tetszenek:)

    VálaszTörlés
  4. Naná, hogy szeretnénk!
    Egyébként mi is ezt tervezzük egy ideje, csak még nem vágtunk bele :-)
    Puszi!
    Ildikó

    VálaszTörlés