2011. május 1., vasárnap

Boldog Anyáknapját!



Boldog Anyáknapját minden édesanyának!

A fiúkkal mi is készítettünk a nagyiknak egy kis apróságot. Biztos emlékeztek arra, mikor süthető gyurmából készítettünk különböző díszítőelemeket. (Bővebben itt)
Apustól elkértem az egyik fúrófejet, vagy minek is hívják, és kézzel lyukakat fúrtam bele - itt megjegyzem, hogy nagyon könnyű az anyag! Ezután a fiúk festették őket lakkfilccel. Igen a fiúk, mert a kicsi is festett ám!!! :) Igaz fogtam a kezét, de ő vezetett! Hunor sárga lakkfilcet használt, Botond pedig pirosat, csak száradás után szép rózsaszín lett a színe! :( Ezekből nyakláncot készítettünk.

Még mielőtt mutatnám a képet!
Készítettem egy digi oldalt, ami most is csak egyszerű lett. Nem nagy durranás! Bóbitánál van egy kis anyáknapi készlet, amit le lehet tölteni. Van egy irtó édes háttere, amin egy édesanya szerepel a babájával. Ezt választottam, és Timi, alias Gólya barátnőmnél, pedig édes kis versikét a nagymamáknak, amit ráírtam. Köszi csajok! ...
Ennyi! Kinyomtattam, és mintavágó ollóval körbevágtam.



Ééés van egy remek hírem is! Holnap, ha minden összejön, megyünk Makóra, ééééés megvesszük az új fényképezőgépet!!!!!!!! :::)))))))))) Úgyhogy a blogon fenn lévő rossz képeket, ki fogom cserélni!!! :DDD

A vers:

 Pásztorné Antal Magdolna: Nagymama családja

 Olyan jó, hogy itt vagy köztünk drága mamikám,
 Úgy gondoskodsz sokszor rólam, mint az anyukám.

 
Ha az anya dolgozni megy, te fogod meg a kezem,
 Szólok, hogy éhes vagyok, megkérdezed mit eszem?!

 Bármi gondom, bajom van, te azt mindig megérted;
 Hogyha kérem, elmeséled legkedvesebb mesémet.
Most ezen a szép ünnepen szívből köszönt unokád,
Tudod, mama úgy érzem, hogy veled teljes a család!


13 megjegyzés:

  1. Hát ez tök jó lett Era! Milyen ügyesek vagytok!!!!!
    Nekem nagyon hiányzik egy jó kis nyomtató...vagyis az van, csak kellene beléje festék...milyen jókat lehetne pikk-pakk készíteni!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon klasszak lettek a kis ajándékok!
    És amin mosolyogtam: pont ezt a verset választottam ki anyósomnak. Nagyon passzol rá!
    Boldog anyák napját neked is, Era!

    VálaszTörlés
  3. Edit, egy rugóra jár az agyunk! ::)))

    Timi, a teszveszen szerzem be a festéket a nyomtatóba. Sokkal olcsóbb, még pktsg-vel együtt is! Bár, nyomtatótól függ!

    VálaszTörlés
  4. Szépek lettek az ajándékok! Biztos örültek a mamák! :) Én is készítettem anyukámnak egy képet. Itt meglesheted:
    http://i55.tinypic.com/2a4plli.jpg
    Remélem nem baj, hogy csak így az oldaladra kitettem, de mivel nem vagyok ilyen ügyi blogos máshogy nem tudom megmutatni.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ajándékokat készítettetek, örülök, hogy tudtad használni a készletemet :)

    Boldog Anyáknapját!
    Ilus (Bobita)

    VálaszTörlés
  6. Betty! Semmi gond, van, mikor én is így teszek! :)

    Ilus! Én köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Betty!

    Ez fantasztikus!!! Nagyon jó lett! Majd azért áruld el, hogyan készítetted!!!

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. A keretet, ami alapján össze lehet állítani egy Maja a méhecskés Photoshop keret része volt, abból másoltam ki. A többi scrap hozzávalót, pedig scrapdimensions blogján találtam, egy jó kis scrap set-ben :)

    VálaszTörlés
  10. Na hiába töröltem az előző hozzászólást :) Nem sikerült a blog linkjét beilleszteni. Kicsit még nehezen mennek ezek a dolgok.

    VálaszTörlés
  11. Lenyúltam a verset :-)
    Puszi!
    u.i.: Mivel belátható időn belül nem jutunk ki hozzátok küldenél emilben egy postacímet? Lécci.

    VálaszTörlés