2011. május 12., csütörtök

Lift csavarral

Gigi Howth képét kaptam a sorsoláson, ami a kis Gergő segítségével zajlott. Köszi! Ügyes vagy!!!

2006-os első közös kirándulásunkat örökítettem meg. Első, mert itt voltunk csak ketten, és nem az egész család! Első, mert ez az első közös (digitális fényképezőgéppel) készült képünk.

 Felhasználtam:
Lush papír
kávé
kávézott papír - csík és virágok
arany karton
zöld levél

A komment direkt lett ilyen! Így sokkal rejtélyesebb! Ha kíváncsiak vagytok a kép készítésének titkára, fejtsétek meg! :))

Részletképek:
Tegnap a fiúknak kiadtam házi feladatba, hogy fessenek, míg mosogatok. Kaptak 1-1 csésze kávét, fekete teát és kamilla teát. Irtóra élvezték. Miután kész lettek, kitettem a papírokat tálcástul a napra. Kicsit meggyűrődtek, de az nem volt baj!
Mivel Palika éjszakás volt, így éjjel fél 1-ig készítettem ezt a képet, és a képeslapot. Remélem azt is fel tudom most tenni, mert a kicsi már felébredt, és rajtam csüng!

Ja, utólag kávéztam a hátteret. Későn jöttem rá, hogy hiányzik róla! Már készen voltam! Így a mai reggeli  friss kávéból kapott!!! :)

1 megjegyzés: