2011. február 16., szerda

Bábok és bábparaván

A napokkal ezelőtt beharangozott alkotásom el is készült, csak nem tudtam feltenni, mert Apusnak eddig könyörögtem, hogy rakjuk fel. Nem volt kedve, de ma sikerült elérni, hogy feltegye. Egyébként péntek óta kész!!!

Hát, nem ezért a munkámért leszek az év varrónője, az biztos!!!

Szóval volt egy hatalmas sötétkék anyagom, amit jól beszegtem mindkét oldalán, majd textilfestékkel festeggettem rá. Már a végén jártam, mikor kidurrant a flakon! Felocsúdva a történtekből, éjfélkor muszáj volt egy kicsit a szőnyeget is takarítgatnom, míg menthető ugyebár! :) Azután befejeztem a festést.

Másnap egész nap kézzel varrogattam tovább a paravánt. A két végére 2-2db függönyt varrtam. Alulra egy világos - barackszínű - került, felülre pedig egy sötétebb - piros. A hátoldalára varrtam, mert így nincs megtörve a látvány az elején!

Mivel füle is van, így egy meszelőnyélre fel lehet fűzni, amit a két ajtó ajtófélfájához erősített Apus.

2 személyre készült, de 3-an is kényelmesen el lesznek a sarokban mögötte! :) 90cm magas, és 140 széles.

De először is jöjjenek a bábjaink!

Fifi
Zümi
Süsü - Hunor
Süsü - Botond
Farkas
Nyuszi
Cincin
Vuk
Frakk
Bán és Bán Bábszínház


Épp a felszerelésén dolgoztunk, mikor a sógornőm és Csabi megérkeztek. Hunor és Csabi odavoltak a paravánért! Csak nem lehetett jó képeket csinálni, mert a paraván mögül kukucskáltak és ugráltak. Imádták!

Hunor és a keresztfiam, Csabi
Botondért dél előtt nem sokkal mentem az oviba. Mikor hazaért, és meglátta, sikoltozott örömében! És amit legelőször csinált, azon elképedtem! Nem bújt be a paraván mögé, hanem kezére húzta Vuk-ot, és már bábozott is!!!! Ebédelni sem volt hajlandó, mert ő bábozni akar velem! De nincs mese, ebéd van, utána pedig alvás! Így most édesdeden alszanak Hunissal - összeölelkezve!!!!

Íme a kép, hogyan bábozott: (homályos, de nincs szívem kitörölni)
Botond



http://www.kesztyubabdoki.hu/

Az egész alakos bábok - lábbal: 1100Ft
Láb nélkül: 900Ft

4 megjegyzés:

  1. Ó de édesek :) Szuper ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlenül jó!
    A bábokat is te varrogattad?
    Puszi!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  3. Nem, azokat rendeltem! Elég bénán varrok, úgyhogy nem vállalok be ilyet! :)

    http://www.kesztyubabdoki.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyesek a fiaid és csodás játék a bábozás!!!

    VálaszTörlés