2011. február 13., vasárnap

Faliórák

Timcsó ötletéből alkottam meg e remek faliórákat tegnap, mikor elment szinte egész napra az áram. Jól összefújta a szél a vezetékeket!!! És, mivel a fiúk a mamánál voltak, és ott is aludtak este, így kb fél 10-ig ezeken dolgoztam!

Felhasználtam:
hullámkarton 30x30 (karton doboz)
vastag ragasztószalag
kétoldalú ragasztó
hobby ragasztó
gyöngytoll
fekete toll
kávés papír
óraszerkezet
fekete tintapárna
nyomtatott számok
once upon a springtime készlet papírjai - nyomtatott
Eszter könyve papír - nyomtatott
fényképek :)
fűzfa vesszők az udvarról :)
zöld virágkötöző: fonalas-drótos valami :)
szilikon tömítő-ragasztó

Egy gigantikus karton dobozból kivágtam 2 db 30x30-as négyzetet, amit jól körbetekertem egy-egy réteg vastag ragasztóval, hogy lezárjam a papír "pórusait". Mindezt azért, hogy ne vegye fel a környezet páratartalmát! Ezután ráragasztottam az Eszter papírt, majd kilyukasztottam középen. Erre jött a tavaszi papír, és egy újabb lyukasztás.
Zöld, lepkemintás papírt tettem a fényképek alá. Ezután a tavaszi papír egy-egy motívumát körberajzoltam, kivágtam, domborítottam, és egy darabka hullámkartonnal az eredeti kép fölé ragasztottam. Így 3d hatású lett!
A kávés papírokat egymással szembelévő sarkokba ragasztottam, melyekre egy-egy idézet és köszöntés került, valamint a "Bán család" aláírás.
Fűzfavesszőkből, pedig egy-egy mesés keretet készítettem. Előtte azért mindegyiket leháncsoltam! Kicsit sokáig tart, de megéri, mert igazán gyönyörű lett!!! És, hogy ott maradjon a képen, Palika szilikonnal körbenyomta az óra négy sarkát.

Legvégül a virágok közepébe, egy-egy gyöngytoll pöttyöt tettem.

Íme a remekművek:
 A mienk:










A szüleimé:













 És a végleges helye az előszobában, a bejárati ajtóval szemben!!! (Eszter húgom kiváltképp örült, mert a régi - már nem a legszebb - óra, így lekerülhetett a falról! Hát meg tudom érteni! :) )

4 megjegyzés:

  1. Era ez nagyon klassz lett! Mennyi munka van ebben és ráadásul még kettőt is készítettél! Gratula hozzá!Köszi az inspirációt!

    VálaszTörlés
  2. De jó! Végre én is inspirálok valakit!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. WOW! Csodaszép lett! Hmmm azt hiszem nekünk is kéne egy ilyen óra...Fantasztikus vagy!

    VálaszTörlés
  4. Szuper jó lett! Régen tömegesen gyártottam faliórákat, csak én dekorlapból fűrésszel és mesefigurásan :) Jó móka volt, szerettem, de ebben az a plusz, hogy Ti vagytok rajta, nagyon édes lett! És ötletes is!

    VálaszTörlés