2011. május 24., kedd

Májusi oldalak

Igen-igen!!! Oldalak!!! :)

Oldalpárt készítettem az anyák napi projektből! Kettőt, mert két gyerkőcöm van! Mivel Botond fényképe 13*18-as (ezt csinálta a fényképész az oviban), így a Hunoré is ekkora lett.

Felhasználtam:
Collab_IntimiteCacheeP3 - ez egy digi papír kinyomtatva A/4-es méretben.
írásos pecsét
tinta
szalagok
szíves kontúrmatrica
milton kapocs
művirágok és levelek
kávés papír maradék :) mert még mindig van! :)




Idézet: ezt mondta Botond az anyák napi műsorban.
"Édesanyám nagyon, nagyon szeretlek!
Anyák napján mit is adhatnék neked?
Megcsókolom értem fáradt kezedet,
Neked adom hálás, kicsi szívemet!"
Nagyon gyönyörű ez a vers! Ráadásul, mikor mondta, megkönnyeztem. Annyira jó volt látni, hallani az én kicsi angyalkámat, amint ott mondja a verset Nekem! Nem lehetett könnyek nélkül végig ülni! Gyönyörű volt! És képzeljétek, titokban tartotta, mit kapok majd Tőle! Egyedül csak az apjának árulta el! Ezt kaptam:

Na, ezt aztán megsirattam! :)

...

Azért lett a Hunorénak is ugyanaz a kommentje, mert ez nagyon illik rá is! Ő sokkal-sokkal anyásabb, mint Botond! Neki én vagyok MINDEN, ami van a világon, míg Botond apa-függő! Él, hal az apjáért! Akárhová mehet, ő követi, és segít neki dolgozni.

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus vagy! Meg vagy táltosodva, és egyre szebb dolgok kerülnek ki a kezed alól! :)

    VálaszTörlés