2011. május 5., csütörtök

Kreatív blogger lettem!!!

Ildikótól kaptam ezt a kedves kis díjat, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok! Köszönöm!!!


Két feladatom van ezzel kapcsolatban:
1. 10 dolgot leírni, amit szeretek
2. továbbítani annyi személynek, amennyinek akarom



El is kezdem a 10-es listám:

1. Szeretem a családom! Imádom a gyerekeimet, és a drága férjemet! Nem tudnak olyat kérni, amit meg ne próbálnék nekik teljesíteni!
2. Szeretek a fiúkkal sütni-főzni, ragasztani, festeni, gyurmázni, és gyöngyöt fűzni.
3. Szeretek scrappelni a nap bármely szakában - általában éjjel, mikor Palika éjszakás és a fiúk alszanak!
4. Szeretek olvasni.
5. Szeretek rejtvényt fejteni.
6. Szeretek a friss levegőn lenni.
7. Szeretek filmet nézni.
8. Szeretek kertészkedni.
9. Szeretek sütni.
10. Szeretek minden délután átjárni az anyósomhoz, és egy jót beszélgetni vele, a sógornőmékkel és a férjemmel. Este 7-kor sétálunk haza. Mondtam már, hogy a szomszédban lakik???

Ééés, így, hogy belejöttem, még egy tízeset össze tudnék állítani! :)))

Hagyj egy bejegyzést nálam, ha elfogadod! Örömmel adom:
 Sapimanó Andinak, Niebla Vikinek, Gólya Timinek, Titty Timinek, és Juma Margónak.

Kissé elfogult vagyok velük, hiszen oly sok mindent köszönhetek nekik!!! Köszönöm azt a sok segítséget, bátorítást és kedves szót, amit tőletek kaptam!!!

Remélem elfogadjátok?!

7 megjegyzés:

  1. Én igen! Nekem sokat jelent! Puszika, Te kreatív!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz! :)
    Megérdemled!

    VálaszTörlés
  3. De édes vagy!Számomra is sok jelentéssel bír! Köszönöm szépen!!!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy örömet okoztam vele, nekem is nagyon jól esett, és örülök, hogy megosztottál velünk egy szeletkét magadból :-)
    Puszi!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Ó! Nagyon szépen köszönöm! Nagyon sokat jelent nekem is, hogy gondoltál rám! Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Meghatódtam!! Nem kicsit, nagyon:-))
    Igazán köszönöm és nekem is sokat jelent, hogy gondoltál rám! szurkolj nekem, hogy a leendő menyeim majd velem is így legyenek,mint ahogy a 10. pontodban fogalmaztál:-)))
    Köszönöm Era!!

    VálaszTörlés
  7. De aranyos vagy! Köszi szépen!!!
    Nagyon örülök neki!!!

    VálaszTörlés