2011. május 11., szerda

Hármat válassz!

Nagggyon tetszik ez a játék! Szabály: A felsorolt kellékek közül válassz 3-at, helyettesíts be helyettük másik 3 elemet, add tovább! Röviden ennyi!

Amit én választottam: szalag, chipboard, kommentkártya.
A szalagnak és kommentkártyának nagyon örültem. Nálam ezek összetartozó elemek! :) A chipboardot azért választottam, mert még van egy rakás kreatúrás chipboard készletem! :) Ezek közül választotta a "Madajat!" Hunor, mivel róla fog készülni az oldal!

Készítettem már oldalt a gyerekekről, de Hunorról önállót még sose! Bár megfordul a fejemben néha, hogy miért mindig csak Botondot akarom oldalba foglalni. Pedig sose különböztettem meg őket! Próbálok mindig az arany középúton maradni, nehogy évekkel később gond legyen belőle! Így most CSAK Hunorról készítettem egyet!


Itt a csipke, amit véletlen tettem rá! Kicsit nyűglődött már a kezemben, így csak azon voltam, hogy mihamarabb készen legyen. De ez a kis bibi, csak délután tűnt fel! Hál'Istennek így is elfogadta Andi!:)

A rayher Teherautók készletéből választottam a hátteret.
Barna karton
Zöld karton
kreatúrás chipboard
tinta
csipke
szalag

Egyébként épp a "Szisza szisza szűjű szisza" mondókát szavalta. :) Ezt örökítettem meg.




3 megjegyzés:

  1. De édesen mondja a szavakat! :) Gyerekszáj. De látom az eszköz is meg van a mondókához! Egyébként nagyon szép az oldal is! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes lett Era! Cukorfalat a kisfiad!

    VálaszTörlés
  3. Ez az oldal elképesztően jó!
    Nagyon tetszik!
    :-)
    Ildikó

    VálaszTörlés