2011. május 15., vasárnap

Játszószőnyeg társasjáték

Ééés íme elkészült a TITOK!!!! :)

Ezen dolgoztam a héten! Kedden sikerült megvarrnom, majd pedig pénteken be is festettem. És csak most vasárnapra száradt meg igazán! :) Úgyhogy a mai nap debütált, és jelentem nagy sikere volt!

Méretei:
Hát...igazán nem sikerült tartanom a megadott méreteket, de talán így jobb lett!

Mivel anyósomnál hagytam a Praktikát, ebből való az ötlet, így gyorsan megrajzoltam az alapját. Bocs, de kézzel! :)
Szerintem ettől még használható! :)
A hozzá való dobókocka méretei is 25*25-ös négyzetekből áll! Lehet hozzá kisebb babzsák párnákat is készíteni, ezek mérete 19*19 cm, de elhagyható. Nálunk a gyerekek lépegettek a "táblán" a zsákok helyett, kezükben 1-1 plüssel.

Mivel nem sikerült a pontos méretet tartani, így egy kicsit nagyobb lett a szőnyeg, de mint mondtam, pont ez a jó benne! (5-6 cm varrásráhagyással dolgoztam minden oldalnál) Így pont rá tudtam varrni egy régi plédre. Amúgy hátoldalának is lennie kell, hogy később ki is lehessen tömni. De, ha plédre varrod, nem kell!!!

Külön minták is meg voltak adva az újságban, de néhányat megváltoztattam, mert nem anyagból készítettem el őket, hanem textilfestékkel festettem meg. (Ehhez ecsetet és szivacsot használtam.)

A pálya eleje a csigavonalnál kezdődik.
Cél a kisegérnél van, a labda csak dekoráció.
A kocka első lapja.

És, most jöjjön a játékszabály:
2 max 3 gyerek játszhatja. Kiütni nem lehet benne senkit! A legkisebb dob először. Mit is jelentenek az ábrák?

Napocska: Lépj előre egyet!
Egérke: A dobó a helyén marad, kivéve ha az utolsó sorban áll (a cél előtt), akkor ezzel, de csakis ezzel léphet a célba!
Virág: Átlósan lépj egyet!
Csiga-vonal: Lépj vissza a start mezőre!
Labda: A dobó dönti el, hogy ki lép egy mezőt vissza.
Cseresznye: Lépj oldalra egyet!

Felhasználtam:
Mindent, ami kezem közé került! A nem használt kispárnahuzattól, a régi ruhákon át az anyagokig mindent! Bár egyik-másik ruhával meggyűlt a bajom! Ezért az egyik oldal nem lett a legszebb! De, mivel nem lesz eladva, így ez nekem TÖKÉLETES!!! Mondtam már, hogy van 2 zsebe is a szőnyegnek??? Ez a kék polár pulcsimból lett! Nem vettem le róla, mert így sokkal jobb!!!

3 megjegyzés:

  1. De ügyes vagy Era! Te alszol is néha???? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes! Ügyes vagy a varrásba is! Lassan nekem is meg kellene tanulni, csak anyukámat nehéz rávenni, hogy okítson. :)

    VálaszTörlés
  3. S ha tudnád, hogy már le is nyúltam... Nagyon tetszik!!!
    Ildikó

    VálaszTörlés