2011. május 11., szerda

AAM 1 és AAM2

Bár elsőre simán kiütött a kihívás, hiszen minden nap 1 oldalt kell készíteni, de csak megpróbálkoztam vele! Tegnap Apus végre már nappalos volt (2 hét után újra enyém a terep), Botond oviban, ééés még ráadásul lecsó volt ebédre, úgyhogy Hunissal kerestünk-kutattunk, mit, hogyan, mivel lehetne alkotni.

Első a kép volt. Most 9*13-as képeket akartam használni, így ehhez igazítottam az oldalt.
Második a papírok. Itt már könnyű volt keresni, mert a ruhám színeihez igazodtam! Piros-fehér-zöld, akár a magyar zászló! :) De piros helyett, inkább bordós árnyalatot választottam!

A választott készlet, pedig a Lush volt. Ebben találtam megfelelő színű és mintájú papírokat, mindkét színben!
A virágok sk, a levelek, pedig 1 db művirágról származó, 1db anyagdarab, ami arany csillámszállal díszített. Ha jól emlékszem az esküvői ajándékunk volt vele becsomagolva! :)
Mivel, most először éreztem azt, hogy egyedi amit csinálok, így egyedi levelet alkottam. Ééés élveztem is! Jól összehajtogattam, átszúrtam a közepén a miltonkapcsot, és már kész is volt!
A fehér szalag a szomszéd virágüzletből való. Drótos a két szélén, úgyhogy csak összehajtogattam, és a virágok miltonjaival rögzítettem! 
Az oldalam lila tintával egészítettem ki.

részlet:

A következő All About Me oldalam, Jankához hasonlóan, digis lett. Nagyon tetszett az oldala. És azt látva, úgy éreztem, hogy most olyat kell készítenem!
Ilyen lett!
A magnólia készletből garázdálkodtam! Köszönet érte: Didó, Bóbita, Yantra Art és Beszteri!
Ez is egy szép rózsaszínes alkotás! :)

1 megjegyzés:

  1. Hű, de jók Era! Nekem mostmár egyre kínaiabbak amiket írsz, mivel nem dolgozom hagyományosban, nekem chipboard, meg egyebek sokat nem mondanak, de gyönyörködöm a képeidben. Szép vagy az AAM-es képen nagyon!

    VálaszTörlés