2011. május 15., vasárnap

Mikor alkotok???

Már jó néhányan feszegettétek ezt a kérdéskört, és csak most érett meg bennem, hogy közzé tegyem, ugyanis Kele Timi megjegyzése nem gyengén fejbe vágott ma!!! ("Mikor alszol?" vagy mi volt a pontos )

Talán ott kezdem, hogy a párocskám rendőr. Olyan beosztásban szokott lenni, hogy nappal-éjszaka-szabad-szabad. Na mármost! Minden 4. napra jut egy éjszaka. Ekkor szoktam általában alkotni. De most ráadásul a gyerekek betegek, így nincs ovi, rohangálás a gyerekért, stb. Szépen, nyugodtan, bár ugyanolyan ütemben zajlanak a napjaink!

Reggeli kávé, öltözés, reggeli, pakolás, mosás, főzés, mosogatás (persze főzés közben, hogy, ha a fiúk alszanak -1,5 ó- ebéd után, akkor tudjak netezni), teregetés, ebéd, gyerek altatás, netezés, játék a fiúkkal, szomszédolás a mamánál, vacsora, fürdés, gyerekaltatás.

Na ebben a monoton rendbe zajlik minden napom!!! Ééés, mivel tele van a tv szennyműsorokkal, bocs ha vkit ez sért, így inkább netezek, alkotok. Oly sok ember van, aki oda van a Való világ és társaiért, hogy az teljesen felháborít. Normális, értékteremtő műsort nem tudnak nézni, mert abból tanulni lehet!!!

A másik amin ki tudok akadni az a politika! Van egy bizonyos nézetem, de könyörgöm ne akarjuk ráerőltetni a magunk nézetét másra!!! Ettől már úgy besokalltam, hogy már hírműsorokat se nézek!!!! Már lassacskán egy éve csak mesét nézek!!!

Persze ezekhez hozzájárult Botond balesete is, nem beszélve a tornádóról, ami vitte a tetőt, és leszakadt a gyerekszoba plafonjának egy darabja a gyerekek előtt - rá  a játékaikra!....

Betört a feje, és közel 3 hónapon át dadogott. Semmi sem használt: veszekedés, kérlelés, több figyelem, semmi. Teljesen össze voltam törve! (persze mindenki javította, ami viszont csak rontott a helyzeten!!!) És ekkor jött az ötlet: scrapbookozzunk, fessünk, alkossunk! ÉÉÉéééés igen, ez volt a gyógyszer!!!!! Azóta alkotunk folyamatosan, és amikor csak tehetem bevonom őket, hiszen ezáltal ők is többek, jobbak lesznek!!!

Jól elkanyarodtam! :)))
Timi, alszok, szeretek is aludni!!! :D Hogy ezt mikor teszem? ... Mikor jut rá idő! :) Ilyenkor, mint most, hogy Apus éjszakás kb 12-től ágyban vagyok, amúgy ha itthon van, akkor 10-től.

A fiúk este 8-kor már ágyban vannak, és fél 9-re már alszanak. Innentől enyém a pálya!

Ha valami nagyobb dologba fogok bele, mint pl. játszószőnyeg, akkor lepasszolom anyósomhoz őket, ha szabad napos! :) Ha nem jön össze, akkor több napig készülök, mint most is, hogy elkészüljön. Képes vagyok napokig keresni, kutatni, szabni, majd ha minden megvan, akkor ismét 2-3 alkalommal nekiugrani a varrásnak! Ilyen fanatikus vagyok! Nem szeretek semmit se félbe hagyni!

Biztos emlékeztek arra, mikor írtam, hogy a fiúk készítették a kávés, teás papírt. Na erről is van bizonyítékom! :)


Na jó, kicsit megkóstolta! ... de ízlett neki! :)



Olyan jó érzés, mikor a közös oldalainkat, virágainkat már a kicsi is megismeri! "Készítettem!" mutatott rá a virágra a blogomon. Annyira nyugodtan tud ülni, - ébredés után, mikor még épp netezek, - szépen megvárja, hogy befejezzem a feltöltést, blogolást! Ezekért az apró kis pillanatokért teljesen odavagyok!!!

A napokban a nagy alkotás közepette pl úgy alkottunk, hogy Hunor az asztal egyik végén gyurmázott, Botond a másikon gyöngyöt fűzött, én meg köztük alkottam az oldalaimat! Bár tegnap, mikor az utolsó oldalt gyártottuk,  - szombaton - Botond már megkérdezte, hogy "Anya, ha befejezed az albumot, jössz játszani???" Ekkor a szívem szorult össze!!! Megfogadtam, hogy soha többé nem vállalok ennyi kihívást! Ez már sok volt nekik és nekem is!

De azért mindent összevetve jó kis hét volt! (Lehet, hogy azt nem mondtam, de szerdától alkottunk! Előtte a játszószőnyeget varrtuk!...) Végre olyan dolgokat is leírtam, megalkottam, amit vagy csak terveztem, vagy soha nem is gondoltam rá, hogy elkészítem! Ezekért viszont nagyon tetszett, és élveztem minden pillanatát!
Amúgy a kommentelésekkel jócskán el vagyok maradva!!! :) Igyekszem pótolni!

Szép rövidre sikeredett mű!!! :)

4 megjegyzés:

  1. Hűűű, mennyi témát feszegettél....

    Mi a Tv dolgot úgy oldottuk meg, hogy nincs tv-nk. :)

    Nem politizálok, mert odáig jutottam, hogy választásoknál nem tudtam, melyik rosszra szavazzak. Szerintem egy kutya...

    Szörnyű lehetett Botond balesete, de Én úgy tudom, a dadogásnál az a legrosszabb, ha kijavítjuk a gyerkőcöt. Egyébként meg az ilyen traumákra hihetetlen jól működnek a homeopátiás gyógyszerek!

    Én is a lányok délutáni alvásakor szoktam alkotni, csak Ők minimum 3 órát alszanak. Velük sajnos nem tudok semmit sem készíteni, mert csak széthordanak mindent. Még kicsik hozzá. Tamarát érdekli nagyon (Ő 4 éves), de csak mindent fel akar ragasztani az ágyára...
    Én is este 8kor rakom le őket, de nem kell őket altatni, elalszanak maguktól. Viszont olyankor már annyira ki vagyok purcanva, hogy semmi energiám. Mostanában délután sincs, inkább alszom Én is...

    További kellemes ügyködéseket kívánok a fiaiddal! Jó olvasni téged! :)

    VálaszTörlés
  2. Erika, köszönöm hogy bepillanthattam egy kicsit az életedbe! Kívánom, hogy minél több időd legyen alkotni, szeretem a munkáidat! Botondnak sok puszi, névnapja alkalmából!

    VálaszTörlés
  3. Én is boldog névnapot kívánok Botondnak! Csináltam kis meglepit, az iwiw-en küldöm.

    VálaszTörlés