2011. június 4., szombat

Nappali

Miután Apust kiebrudaltam innen, így most már enyém a terep! :)

Tavaly, a júniusi nagy esőzések és tornádó után, észrevettük, hogy a szőnyeg el kezdett penészedni. Frászt kaptunk!!! Tudtuk, hogy nincs még kibetonozva, de mindig csak halogattuk (a többi már rég ki volt)! Most viszont már muszáj volt! Így, ha már nekiálltunk, akkor körbe is burkoltuk a falat gránitlapokkal, valamint kőlakkal lekentük a kandalló környéki mészkőlapokat ill. a kandallót lefestettük sárgára! :) Mily meglepő? Ismét sárga. Sárga az egész ház, csak más árnyalatokban! :)

A gránitot Romániában szereztük be. A párom tud románul, és vannak kapcsolataink is kinn, így ezeken keresztül sikerült jóval olcsóbban beszerezni. 5 héten át készült, mert ugyebár ketten csináltuk. Sajnos fázisképek erről nincsenek! Akkor azon voltunk, hogy minél gyorsabban elkészüljünk vele! A kövek közti részt ÉN fugáztam, mostam, alakítottam! :) Unalmas egy munka, pfuj! De, ha egyszer meg kell csinálni, akkor nincs mese! :)

Ilyen lett:

És, hogy még jobb legyen a hangulat, felgerendáztuk a plafont! KETTEN! Én alulról tartottam a gerendát egy másik gerendával, apus pedig létrán állva ütötte a helyére. Mókás volt! :)

A gerendákat a 60 fokos hőségben pácoltam, míg apus ragasztotta a lapokat a falra.

A szemközti fal. még üres, de ide is van terve Palikának! Az ajtókeretet ő  készítette: benútolta a deszkákat, majd összecsavarozta. Mivel a télen sikerült kiszáradnia (ez is román fa), így már csak egy pácolás kell neki. Fölé egy Nagy Magyarországot ábrázoló faképet, vagy címet akar faragni.

Egyébként ide került a Bábszínház is, mert ez az élet központja, és ráadásul már csak itt volt hely! :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, iszonyú ügyesek vagytok!
    Mi most a nagy-festés-projektnek fogunk neki, asszem nem fogunk unatkozni :-)
    Apropó: megkaptad a levelet, amit küldtem?
    Ja, és majd hívlak, hogy mikor tudnánk összefutni, hogy a festékkel ismerkedj egy kicsit. Én már alig várom :-)
    Ildikó

    VálaszTörlés
  2. Ha a kuponosra gondolsz, akkor igen. Bocs, elfelejtettem szólni! :)

    Rendben! Ecset vagy szivacs kell hozzá? Mármint azt vigyek? Már alig várom a vasárnapot! :)Annyi mindent kell mesélnem!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Csak ámulok! Nagyon szép lett, gratula! :)

    VálaszTörlés