2011. június 7., kedd

Kávézzunk vagy teázzunk

Valójában, fogalmam sincs miért mentette el piszkozatként, hiszen rögtön közzé tettem!!! Nem tudom, más van-e így, de vagy 5 ilyen bejegyzésem van! Ja, és ebből 2 olyan, ami a blogon is fenn van. Mind ugyanarról szól! Ilyen, hogy lehet??????????????


Ismét Andi kihívásai közé tartozik, amit most is imádtam készíteni!!! Itt is a fiúk által készített kávés papírokat használtam fel.

A képeslapra a születési adataikat vittem fel a két belső, szélső oldalra, középre pedig a képüket tettem.

Felhasználtam:

kávéspapír - háttér, virágok

arany karton

kreatúrás chipboard

miltonkapocs
pasztell kréta

hímző fonal

A címen rengeteget gondolkodtam. Valami frappáns, talán angol kellene. Így jutottam el a My family címhez.

Ezt a címet írtam körbekommentnek is. Két átellenes sarokba, pedig x-eket rajzoltam. Így már egész jól nézett ki! Rákerültek a virágok, a fonal, és már kész is volt az eleje. A belsejét már egyszerűbb volt készíteni! Kép beleragaszt, kommentnek pedig tökéletesek a születési adataik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése