2011. június 18., szombat

79

Mamámnak a szülinapjára Mama albumot terveztem. De sajnos majd csak most hétfőn hozza a postás, így improvizálnom kellett. 13-án nekifeküdtem a projektnek, és ma délután fejeztem be. Egy éjjelem volt rá, illetve az ebédek utáni alvásidőkben adódó 1,5 órák.

Írtam, hogy tavaly megsértődött, mert kompletten az egész család elfelejtkezett róla, de most mindenki időben köszöntötte!!! Így mi is, 15-én, ugyanis ekkor van a szülinapja.

Találtam a rekeszemben (ebbe tárolom a papírjaim egy részét) néhány 30,5cm *30,5cm kartont. Ezeket már rég elkészítettem, csak hevertek a szekrény tetején. :) Ebben a méretben nem tudok dolgozni. Így félbevágtam! A mérete: 30,5cm * 15,25cm
Ez már egy olyan méret, ami egész jól fekszik a kezem alatt! :)))

Mivel imádom Timcsó műveit - ki nem? -, így hozzá mentem inspirációért. Megpróbáltam vintageban alkotni, de nem igazán jött össze. Bár az uccsó oldal fantasztikus lett!!!! De többet majd ott! :)


Ez a fedőlap annyira bájos....teljesen odavagyok érte! A felső sarokban az egy fémkeret. Mivel szeretem saját kézzel készíteni a címeket, így egyedi lett a felirat is! :) Ja, és a mamám ott 17 éves!!! Jó csaj volt!!!!

Felhasználtam:
rayher fémkeret és papír
textilvirágok és levelek, no meg néhány műanyag fűszál
csipke
sk virág
hímzőfonal
miltonkapocs

Ezt az oldalt nagyon szeretem. Kávés papírokat gyártottam - vagy 12-t -, amiből ezt a borítékot hajtogattam. Éééés patentot varrtam bele, majd írásos pecséttel díszítettem!!! Fogalmam sincs, hogy van-e különbség a papírhoz használható patentnak a hagyományoshoz, de az biztos, hogy nálunk csak az utóbbit lehet kapni. Így, kizárásos alapon, ez került bele. Remélem, óvatosan bánik vele mama, mert ha nem.....!

Került még erre az oldalra egy kép (miss cutipie freebie), pecsételt madárka - hahaha nyomtattam kávés papírra, majd kiemeltem 3D kockával! :)
Sose csinálok ilyet többet! Begyűrte a papírt, és majdnem gallyra vágta a gépet! Ez egy hülye ötlet volt, de legalább tudom, hogy ilyet nem szabad tenni! Azért meglett az A4-es méretű papír a kis pecsétekkel! :)))

Ezeken kívül kontúrmatrica és textilvirág is van rajta.


Versek, idézetek:
 1.
79 éves vagy és még mindig a miénk,
Kívánom, nékünk még sokáig tartson meg az ég.
Hálát adok az Istennek, hogy ilyen jól vagy,
Bízom kegyében, hogy még sokáig jól tart.
Én hiszem, hogy azért rosszak nem lehetünk,
Azért tart meg Téged jó egészségben nekünk.
Szeretünk ugyanúgy, ahogy Te minket,
Jobban félteni és szeretni már nem lehet Téged.
Nagyon jó mama vagy, nagymama és dédi,
Nekünk ez nagy kincs, nagyon jó megélni.
Te vagy a mi kincsünk, vigyázunk reád,
Ahogy Te tetted, most mi tesszük MAMÁNK!

2.
"Születésnapodon, nem kívánunk egyebet,
csendes lépteidet kísérje szeretet.
Szívedben béke, lelkedben nyugalom,
légy nagyon boldog ezen a szép napon.
Szívünk szeret ezt ne feledd,
a legtöbb mit adhatunk;
A családi szeretet."

3.
Boldog Szülinapot!

Reggel úgy ébredtem fel,
hogy mosoly dermedt arcomon.
Hisz ez egy remek nap lesz,
mert ma van a szülinapod.

Gondolkodtam mit vegyek,
törtem-törtem a fejem.
De végül eszembe jutott,
és ezt sok szeretettel átadom.

Nem az a lényeg,
hogy mit s kitől kapsz.
A szeretet a lényeg,
melyet CSAK egy szeretted adhat.

Itt áll előtted ez a nap,
kívánom, hogy érezd nagyon jól Magad,
Hisz ez a Te napod,
mert ma van a születésnapod. 

Felhasználtam:
rayher papír
csipke
sb.hu papír
pecsételt madárka kiemelve
textil virág és levél
miltonkapocs

Nagyszüleim. Tatám már 20 éve halott. Ez egy katonakori képe.

Esküvői fotó :) Mama itt 19 éves, tata 22 éves

Felhasználtam:
Rayher papírok
pecsételt madárka
barna alapkarton

A képen az apukám és a nővére láthatók. Apu itt épp elsőáldozó volt.

Oldalt kártya, amire a közös képüket tettem, majd szalaggal erősítettem az oldalhoz.

Esküvői oldal. Na ezt utáltam készíteni! Nem tudom, miért....! Mellesleg elfogyott a ragim, így nem volt más, csak Nebuló, amit Eszter húgomtól kaptam. Így a gyöngyök alatt elég feltűnő lett a ragasztás.

Felhasználtam:
rayher papír
csipke gyöngy
kávés papír
pecsételt madárka

Mivel próbáltam határidőre dolgozni, így egy kicsit elkapkodtam, de még így is jócskán túlléptem az időkeretem! Sajnos nekem határidőhöz kell kötni a dolgokat, mert, ha nem teszem, vagy elfelejtem, vagy sose csinálom meg akkorra. Ilyen vagyok! :)
Ezen a képen keresztanyám lányai vannak: Hajnalka és Angéla. Antal Ang párja, a baba Hajnus kezében, pedig az én Hunorom. Borzasztó, de nincs róluk képem, sőt még neten nekik sincs magukról! Ezt azért mondom nekik: Tessék pótolni, hogy legközelebb tudjak miből dolgozni! :)
Felhasználtam:
rayher papírok
pecsételt madárka
textil virág és levél

Itt pedig a mi 4-esünk első fele következik: Erika és Szilvia, csak így sorrendben. Sajnos Szilvi párjáról, Ricsiről sincs sok képünk, főleg közös nincs! Így ő nincs rajta. A két gyerkőc Szilvinél: Márk és az én Botondom.

Felhasználtam:
rayher papírok
pecsételt madárka

4-esünk második fele: Balázs és Eszter, fordított sorrendben! :) A helyes sorrend: Erika, Szilvia, Eszter, Balázs :)))

Felhasználtam:
rayher papírok
pecsételt madárkacsipke

Éééés, csak most tűnt fel, hogy egy papírcsíkot lefelejtettem!!! Ez volt az utolsó oldal, amit készítettem! Nem sorrendben dolgoztam, azt csináltam először, amihez kedvem volt. :)

Dédunokák: Máté (Ang fia), Botond, Márk, Hunor

Felhasználtam:
rayher papírok
pecsételt madárkacsipke

Ez egy családi oldal akkor és most. A régi fotókat úgy csentem el déditől, mert még mindig féltve őrzi, így ki- és visszacsempésztem!!! :) Bár van jó néhány 1800-as évekből származó képe is, így tuti vallatóra fogom holnap!!! Holnap, mert holnap kapja el!!! :)))

A középső fotón mama látható, amint Eszter ballagásán apu juhászkalapjában ökörködik. :)
A bal alsón, pedig a dédszüleim is láthatók, valamint a gyerekeik és azok családja. Bár így is foghíjas a család, mert Jóska bácsi és családja Norvégiában élt. Béla bácsi emigrált anno.

A jobb oldalon lévő két kép mama szülinapját örökíti meg. Ekkor összedobtuk a pénzünket és vettünk neki egy új biciklit! Mindenki kivette a részét! Minden évben kap valami közöset, bár az elmúlt két év elég satnya volt mindenkinek, így kisebb különálló ajándékokat kapott, akárcsak az idén. De legalább az enyém kilóg a sorból!!!! :)))
Éééés, az utolsó oldal az albumba! Ez nagyon tetszik! Az igazat megvallva az alap mintás kartont nyomtattam. Kifogyott a tintám, így becsíkozta a képet. Nagyon tetszett így is! Felragasztottam, de mint utóbb kiderült, fejjel lefelé. Úgyhogy csak vártam, vártam, hogy mit is kellene tenni. Ekkor egy isteni sugallatra az sb.hu meghirdette az új kihívását, amihez freebie is járt! Így icka készletéből nyomtattam hozzá papírt, ami teljesen feldobta az oldalt! Köszi, Icka! Ez az oldal csak úgy adta magát! :)

Felhasználtam:
netes vintage kép
rayher papírok
pecsételt madárkaIcka papírja
prima és sk virágok
milton kapocs
csipke

Kiegészítés:
Átadtuk az ajándékot. Nagyon meghatódott. Bár első kérdése ez volt: "Ezt honnan vetted?" Látván a saját képét az albumon. Sírva fakadt. Majd mikor beljebb lapozott .... nagyon elkezdett sírni, mert meglátta tata képét. A kis idézetes lapokat elkezdte olvasni ... még jobban sírt ... majd letette a szemüvegét. Innentől már nem tudott olvasni a könnyei miatt. Lapozta, lapozta, ... nézte, sírt, ismét nézte, majd ezt mondta: "Ebben benne van az egész család!" :) Jó volt nézni a meghatottságát. Többször átlapozta. Nagyon tetszett, hogy örült neki! Jó volt látni az örömét! 

Kicsit később átnéztük a családi archívumot, és rengeteg képet hoztam el. Java része 1800-as évekből ill. 1900-as évek elejéből valók. Holnap vissza kell vinnem, úgyhogy scannelek ezerrel! :)))  

9 megjegyzés:

  1. Istenem, micsoda gyönyörűséget alkottál! És ennyi idő alatt, hihetetlen! A nagymama idén elfelejti az összes sértődését az biztos! Gratulálok, imádom úgy ahogy van!

    VálaszTörlés
  2. Milyen megható az egész! Era! Ez csodálatosra sikerült!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörű és megható albumot készítettél Era még ilyen rövid idő alatt is!a mama reakciója pedig mindent elárul!!!

    VálaszTörlés
  4. Azta! Elhiszem, hogy örült neki! Csodás dolog egy ilyen album, ami ennyi szeretettel készült. Ó, azok a régi fényképek!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett és tényleg olyan "mamás" a csipke díszítés és a színek miatt írom. Az idézetek és versek is nagyon jók! :) Ügyesen válogattad össze a dolgokat hozzá és a végeredmény tökéletes! A mamának pedig még sok boldog évet kívánok köztetek!

    VálaszTörlés
  6. Én is megkönnyeztem a történet végét :) Puszi érte! ÉS gyönyörűségeset alkottál!

    VálaszTörlés
  7. Tisztára meghatódtam, el tudom képzelni mit érezhetett a nagymamád.
    Az album egyszerűen csodálatos!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz albumot készítettél! Gratulálok és külön öröm számomra amikor más is beszámol az öröm könnyekről (én csak ezekért a pillanatokért alkotok) :-)

    VálaszTörlés
  9. Megható, amit és ahogy írtál! ... és amit készítettél, az meg maga a csoda! Tökéletesen átélem Mamád örömét! Gyönyörűséget alkottál és ilyen rövid idő alatt!!!

    VálaszTörlés