2011. június 22., szerda

Megérkezett

...végre!

Emlékeztek, hogy nyertem egy képet Timcsótól? Na, az elveszett a Postát. Szegény Timcsót jóformán elzavarták onnan, mikor reklamált, mondván, hogy meg kellett már érkeznie. De sajnos azóta se érkezett meg! :(  Remélem, aki eltulajdonította, nagy becsben őrzi majd, mint ahogy én tettem volna! Egyébként közel két hét után szóltam neki, mert azt hittem, elfelejtette. Ő, meg gondolom úgy volt, hogy mekkora b...ó, hogy még meg se tudja köszönni! ...

Mindegy, tisztáztuk a dolgokat! :) Mivel kedves, aranyos, és nagyon jószívű, így felajánlotta, hogy készít egy másikat. Először vonakodtam, mert már egyet készített, és tudom, mennyibe kerül egy ilyen kép. De addig-addig mondta, hogy jár, mert ez nyeremény, meg tulajdonképpen őt is bántotta dolog, így beleegyeztem.

Készíttettem anyós pajtással egy közös fotót rólunk. /Már rég nem volt közös kép készítve rólunk!/ Ezt használta a képhez. Hogy megkönnyítsem a dolgát, feltettem a blogomra a nappalinkat, amit együtt készítettünk a párommal. Ez egy hihetetlen jó mankó lett neki, mert tudta, milyen színeket kell majd használnia.



Még mindig nem mutizom! :))))

Tegnap írt egy levelet, hogy úton a kép. Már alig vártam, hogy láthassam. A hétvégén persze megengedtem neki, hogy feltegye a galériáiba. De nem tette fel. :( Úgy furdalta az oldalam a kíváncsiság, hogy eszméletlen nagy lyuk tátong már a helyén. De ma...megérkezett!!!

Először nem kaptam levegőt...majd könnybe lábadt a szemem....aztán feleszméltem. Boldogan mutattam a fiúknak és Apusnak. Nagyon tetszett nekik is!!! Éééés a dobozon Vackoros bélyeg volt, amit jól levettem, mert el akarom tenni emlékbe. De most már jöjjön a kép!

Na végre, nap végére csak hozzáadta a képet!!! Ideje volt már, mert délelőtt fél 11-től ezzel szórakoztam! :(

5 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörűszép Era! :) Timcso munkái mindig gyönyörűek! Biztosan megtalálod neki a lakásban a legtökéletesebb helyet!

    VálaszTörlés
  2. Már meg van! hehe
    Benne van a keretben, azzal fényképeztem! :) A nappali fő falán! :))

    VálaszTörlés
  3. hű, Era, nem semmi, én is főhelyre tenném, gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szép! Kár lett volna, ha nem kapod meg! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy tetszik az oldal!nálunk is sikere volt:)...kicsit izgultam(na jó nem kicsit), hogy megérkezzen!Írtad, hogy írtál nekem hétvégén, de sajnos nem kaptam meg a leveledet(a Facebookon írtam is a feltett képed alá), de valószínű, hogy akkor nem is továbbította a rendszer:S
    Nagyon tetszik a keret!!!!Puszi

    VálaszTörlés