2011. január 13., csütörtök

Üvegmatrica

Igen, ezzel kezdtem! Ez volt az első fertőzés az életemben, azóta folyamatosan elkapok valamit! Az utolsó a gipszöntés. Ez ma volt!

Imádom az üvegmatricát!!! Egyszerű, könnyen kezelhető, gyönyörű fényes felületű, mutatós, meg ájláv, meg námbör1! Csak egy gondom van vele, hogy ha leszedem őket a falról, akkor összeragadnak egy idő után. Igen, én a falra teszem fel gyurmaragasztóval. Nagyon gyönyörű!

Régen a hűtőre tettem őket. De a kamrába került a hűtő, mert Botond mindig benne volt, és falatozott. Még hajnalban is rátalált, míg mi aludtunk. Mindent kiszedett belőle, megkóstolt, és játszott az étellel. Mindezt 1 évesen! Így aztán, egy időben ragasztottuk a hűtőt jó vastag ragasztószalaggal. De egy idő után cserélni kell azt is. Így fájdalmas búcsút vett az ebédlőtől és kiköltözött a kamrába. Azóta is ott éli mindennapjait! :)







Dumbót és a hajót leszámítva a többi régen egy forgón volt felakasztva. Két hurkapálcát keresztben összekötöztem, és damillal ráerősítettem a figurákat. A kereszt találkozásához is erősítettem egy aranyos, kis méhecskét. Róla nincs kép.

Az ebédlő ablak is tele van ezzel!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése