2011. január 14., péntek

Babanapló Botondnak

Még terhes voltam, amikor ezt készítettem a kisfiamnak.

Technika: fonalgrafika, pasztell krétázás

A borítója különleges, hiszen vastag, sötétkék anyag, amin apró macik vannak. Saját tervezésű az összes belső oldal tartalmi része. A képeket kézzel másoltam egy üvegmatricás könyvből, és egy Megszülettem c. kártyáról.

Sajnos, mivel mifelénk nem kapható gyűrű/karika (sőt nem is hallottak még róla), így bánatomban vastag ragasztóval illesztettem össze a lapokat. Bár most az jutott eszembe, hogy veszek valami szép csipke mintázatú szalagot, és belevarrom.

Hunornak is van ilyen albuma, de még nincs befejezve. :(




A borítót alkotó vastag kartonra tükörírással ráírtam a címet, majd tűvel kiszúrtam. Fehér cérnával varrtam, ami alá becsúsztattam az aranyszálat. Remélem érthető! :) Így még a cérna sem látszik!

Beney Zsuzsa: Hogyan vártalak




Majdnem lemaradt a legjobb kép! :) Ez egy izgi oldal volt, mert Botond nem igen állta, míg ecsettel festettem a talpát! Nagyon csiklandós! Palika lefogta, míg festettem, majd a lapra bélyegeztük a talpacskáit.
Festék: pasztellkréta összetörve és felhígítva vízzel.
A karszalagjainkat is rátettem.


Ezen az oldalon a bak csillagjegye látható, mivel dec. 29-re vártuk Botondot. De ő másképp gondolta. 55 percel a csillagjegy váltás előtt (dec. 21.) megszületett, így a horoszkópja Nyilas. Ezen már nem változtathatunk!









Kicsit elmértem a családfát, így alá kellett ragasztanom egy másik kartont. Muszáj volt, mert másképp a családfa belelógott volna a gerincbe. Továbbá az is szükséges volt, hogy ekkora távot hagyjak, mert a fa közel akkora helyet foglal el. Így ez kinyithatós oldal - részben!






Botond altató
A Libero pályázatára írtam ezt az aranyos kis versikét. Stílszerűen Botond nevét kapta.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése