2011. január 13., csütörtök

Gyerekszobaajtó felirat

Az interneten keresztül vettem levegőn száradó gyurmát. Mivel a fiúk gyurmakészletében megtalálható a teljes abc is, így arra gondoltam, hogy megformázzuk a nevüket alkotó betűket. Eddig gond nem is volt! Megjött az árú.

Ebéd és alvás után nekiláttunk Botonddal. Kibontottuk. Persze formázni nem lehetett a gyurmát, ugyanis mállott!!! De, ha törik, ha szakad ebből akkor is felirat lesz! - futott át az agyamon!

Engedtem hozzá vizet, 3x is! Persze harmadjára jó sok lett, így pedig ragadós lett. Gyúrtam-gyúrtam, mígnem elértem a kívánt állagot. Ekkor sikerült kiszaggatnunk Botonddal a kívánt betűket.

Mivel igen sok maradt meg belőle, így azokból csillagot és karácsonyfát szaggatunk ki süti szaggatóval - most nem jut eszembe a neve. /Készülünk a jövő karácsonyra! :)/

Na, ebből is maradt egy kis gombóc! Abból egy ujjlenyomatos pecsétet készítettünk, amit ma reggel meg is kóstolt két helyen Hunis! De szerencsére az ujjlenyomatok épek maradtak, plusz eredeti fognyomatunk is lett a kicsitől!!! Igazi kuriózum!

Tegnap szépen lefestettük Botonddal. Persze Hunor is aktív részese volt, aki a kisasztalánál "zajzol"-t. Hát igen, a fiúkat is sikerült jól megfertőznöm!!!

A karácsonyi dekorációnak szántakról nem készítettem képet, mert semmi extra nincs rajtuk.

A többi pedig felkerült a gyerekszoba ajtajára. Ja, csináltunk ide 2 kacsát is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése