2011. január 15., szombat

Gyors minialbum Milkának

Karácsony előtt vagy két nappal tudtam meg, hogy egy távoli rokonunk anyukámékkal tölti a Szentestét és a karácsonyt, mert a fiai síelni mennek.
Üres kézzel nem akartam odaállni a fa "alá"! Szerettem volna, hogy ő is kapjon valamit, ne csak a gyerekek, a testvéreim, a nagyszülők és a dédi. Így gyorsan összeállítottam neki egy albumot. Kb 45 perc alatt kész is lett - kép nyomtatással együtt!

Mivel mindig kb A2-es méretű színes kartonból dolgozok, így könnyű dolgom volt. A rövidebb oldalánál 2x10 cm-t lemértem, levágtam, és már meg is volt az album, csak hajtogatni kellett. A második 10cm-es csíkból 1 db összehajtott belső lap és egy különálló lett - levágtam. Ezeket beillesztettem az albumba és a gerincénél kilyukasztottam.

A külső borítójára mindenhol mintás kartont ragasztottam, 0,5-0,5-cm-rel kisebbet. A belső oldalakból pedig csak 2-t borítottam ezzel. A többibe a 9x13-as képek kerültek, amelyek köré, vagy mellé, vagy alá fehér krétahatású tollal készítettem bejegyzést.

Miután készen lett, világos szalaggal összekötöttem az oldalakat, és már kész is a gyors, kihajthatós minialbum! Nagyon mutatós!

Ugye, milyen egyszerű?!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése