2011. január 20., csütörtök

Gipsz képek és a Húsvéti kaland

Hú, sok ilyen képem van! Ezekhez is a decoupage technikát használom. És, mint oly sok technikát, ezt is Sonkodi Ritától tanultam!

Az első két képet akril festékkel festettem.

A következő két képnél aranyfestéket festettem a keretre. Ilyen képeket kapott a család egy karácsonyra! A 9. hónapban voltam, úgyhogy igyekezni kellett velük! Elkészítésük után 2-3 nappal, pedig megszültem Botondot! Még jó, hogy előtte be is csomagoltam!

Hihetetlen, hogy mindig akkor vág bele az ember ilyen dolgokba, mikor közeledik a szülés!!! Ld gyerekszoba teljes átalakítása, aminek befejezése után 2 nappal kórházba kerültem, ahol megszületett a kisebbik fiam! Vagy a nyelvvizsga, ahol épp 8 hónapos terhes voltam Botonddal!



Húsvétra készítettem ilyen képet a gyerekeknek. 
A kertben megcsináltam a nyuszifészkeket, amit szépen teleraktam mindenféle földi jóval: tojás - festett és csoki -, kép, csomag. Ezen kívül az egész udvart telerejtettem tojásokkal. Ezeket meg kellett keresni, és majd csak az út végén kaphatták meg a fészek tartalmát!
Mutatok erről is képet!


2009-ből

Botond és unokaöcsém, Márk

Botond és a keresztfiam, Csabi
 Mit hozott a nyuszi? Keresések és jutalmak.





2010-ből:
Botond és a nyuszitáska

Botond és Apiska




Eközben Hunis:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése