2011. január 15., szombat

Családi album anyósomnak

Anyósom 50. szülinapjára készítettem. Ez az első scrap alkotásom.

1 hónapig tanulmányoztam a scrapbook.hu weboldalt, mielőtt nekiláttam volna. Ekkor még igazán nem tudtam, hogy mit is akarok, hogy legyen elrendezve, milyen stílusú legyen, stb...
Az albumborítónál Timcsóca ötleteit használtam fel.
Az első oldalak csak úgy lettek. Nem jók, de legalább szépek. A vége felé már kezdtem érezni, hogyan kell csinálni, mit akarok.

A borítót vastag kartonból vágtam ki, és pasztellkrétával színeztem,majd lakkoztam. Az 50-es kartonból van ráragasztva. A virágokat a helyi 100ft-os üzletben vettem. Ja, és tépőzáras!!!










1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Nagyon tehetséges vagy, gondolom ezért sem véletlen a tantárgy-pedagógia választásod:-)))
    Gratulálok!

    VálaszTörlés