2011. január 20., csütörtök

Karácsonyfadíszek - decoupage

Még a főiskola ideje alatt ismerkedtem meg a decoupage technikával, amit azóta is nagyon szeretek.

Évekkel ezelőtt készítettem ezeket az apró díszeket. Az egyik szegedi kreatív üzletben vásároltam sok kis dobozt, amit ezzel a technikával készítettem el. Miután készen lettek, egy darabka szalagot kötöttem rá, amire kis fület is tettem. Ezután már mehetett is fel a fára!



Ja, és a párom unokahúga, aki akkor kb 5 éves lehetett, elkért néhány darabot. Az anyukája megpróbálta lebeszélni! De ellen lehet állni egy csöpp, pici lánynak, mikor olyan aranyosan kérte őket??? Én nem tudok, és így vagy 4 db-ot nekiadtam, amit azóta is őrizgetnek.

Elegem van a fényképezőgépemből!!! Mostanában néhány képet homályosan készít el, aztán, ha úgy gondolja, megint normálisan működik! Így most sem a legjobb képek kerültek fel ... de ezek a jobbak! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése