2011. november 17., csütörtök

Zsizsike, I love you!

Ezt a képet muszáj volt megörökítenem!!!! Annyira édes az újdonsült dagi Zsizsijével, hogy egyszerűen muszáj volt! :) Ééééés, mivel szeptemberre készült el, szóval elméletileg őszre, így az októberi feladatnak megfelelően foglaltam oldalba.

Feladat:

- legyen rajta levél (préselt, lyukasztott, festett, rajzolt, pecsételt, mindegy, csak levél legyen :) FAlevél :P )
- Az őszi színek domináljanak rajta, tehát minimum 70 %-ban! Piros, barna, sárga, narancs.

Ezeknek, azt hiszem, elég jól megfeleltem. :)
Bár a fotó egy kissé sötét, de legalább szimbolizálja a korai sötétedést, ami habár tyúklépéssel is, de halad előre.

Mivel nem volt mintás kartonom, ami illett volna ehhez, ezért kreáltam magamnak egyet. Bár az aranykarton, amire pecsételtem, elég macerás, mert amíg nem szárad meg rajta a tinta, addig nem is lehet hozzá nyúlni, mert könnyen letörölhető.

Felhasználtam:
barna alapkarton
aranykarton
kitchen spice koll. maradék papírja
farkasfog
pecsétek
tinták
felirat címke Timitől
mintalyukasztók: levél és sarokelem



Mióta megvan neki Zsizsi, azóta a lefekvési rituáléja még szélesebb, ugyanis tömérdek mennyiségű pelussal (az összes, kb 18 db van kettejüknek), cumikával, Zsizsivel, nyuszival alszik. Persze ez duplázva!!!! Bár Botondnak még nincs Zsizsije, de van Tildás barija. Apropó Tildás bari! Hunornak is szereztem egyet, úgyhogy ez is beletartozik.

A Botondét a kórházban már varrni is kellett, mert engedett a varrás, és kipottyant a lábfeje. Szerencsére volt nálam tű, cérna és olló, úgyhogy gyorsan meg is varrtam egy este, persze Márk állatait is varrogattam, mert azok is kezdték magukat megadni. Úgyhogy volt egy kis varrószakkörünk is bent. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése