2011. november 22., kedd

Ujjfesték házilag


 Egy az egyben másoltam ezt a bejegyzést, hiszen ez egyszerűen szenzációs!!!!! Ha elfogy a gyerekek festéke, ilyet fogunk készíteni!!!!!!! Nézzétek, milyen mesés színei vannak!

"Gyerek ujjfesték recept- fillérekből házilag

Ez is pont olyan jó recept, mit a play-doh gyurmáé, sőt még egyszerűbb is, vagyis jobban mondva ez tényleg pofonegyszerű.
Kell hozzá:
1 kis bögre liszt
1 kis bögre víz
ételszínezék
A hideg vizet elkeverjük a liszttel, minél csomó-mentesebbre,
 1 2
szétkanalazzuk kis tálkákba, és hozzátesszük a szinezéket,
 3 4
végül hagyjuk, hogy a kis kezek elkeverjék,
 9 5
majd nekilássanak a nagy alkotó munkának.
 6 78
Szuper jó recept, ugyan vékonyan kenve kevésbé színerős, mint a bolti ujjfesték, de ezt a kis hiányosságot el lehet nézni szerintem, amikor tized árból kijön. Ez a recept jó folyékony ételfestékkel is, de ha valakit érdekel, szívesen megírom, én hol vettem a por ételszinezéket, szerintem megéri beruházni, (400ft egy szín), annyi mindenhez jó még, és sokáig elég, nekem már 2 éve megvan, pedig használom sok mindenhez. Majd még írok hozzá ötleteket :)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése