2011. november 15., kedd

For you card

Ugye emlékeztek még, hogy a candym Nőicsizma Edit nyerte meg? Na, a postára adás jól elmaradt, mert kórházban voltunk, és kiment fejemből, hogy valakivel is feladassam. Így a tegnapi nap folyamán adtam fel. Mivel elsőbbségi ajánlott, így gyorsan oda kell érnie. Szerintem, már megkapta, ha nem akkor csak holnap. És most nagyon szeretném, ha ma este ezt még nem olvasná el! :)))

Mivel nem tudok várni, így most mutatom, mit készítettem neki. 

 
Remélem, tetszeni fog neki!
A lepis hátuljára pedig a címem és a telefonszámom írtam fel. Így sosem felejti el, kitől kapta. :)

Mivel csajos anyukáról van szó, így próbáltam olyan színeket is használni. De nézzük, miket!:

Felhasználtam:
Annalee kollekció
Pepper and friends kollekcióból a lepke
rózsaszín szalag a scrapbook.hu-ról
világos szalag Pippitől
ticket a netről
Virágok a scrap kreatúrától vannak.

Úúúúgy izgulok, hogy tetszik-e neki!!!!!!!!!!! :)

1 megjegyzés:

  1. Igen, megérkezett!!! :)
    Nagyon-nagyon köszönjük! Gyönyörű minden! A lányoknak küldött figyelmességet még külön megköszönöm, mert így nekik is örömet okoztál! Alig várom, hogy albumokat készíthessek azokból a kartonokból! :)

    VálaszTörlés