2011. november 16., szerda

Tanfolyamra fel! - Yabo

Belevágtam a Yabo-féle tanfolyamba, ami 6 héten át tart.

Az ő stílusuk merőben más, mint az enyém, bár jó lenne tudni, hogy az enyém vajon hova tartozik?! Na mindegy, de az biztos nekem az nem jön be, így a saját szám íze szerint készítem az albumot. A tanfolyam lényege, hogy hetente adnak ki feladatot, ami két oldal elkészítésére vonatkozik. Ezenkívül hetente sorsolnak ajándékokat , ill. a legvégén is. Ha valaki lecsúszik a heti nyereményekről, akkor sincs gond, hiszen a végén ő is belekerül a képzeletbeli kalapba. De ez igazán nem fontos! A lényeg, hogy együtt alkotunk! Kíváncsi vagyok, hogy a többiek mit hoznak ki a vázlatból?

Az én témám a vadasparki élmények feldolgozása. Ehhez már korábban megvettem a papírkészletet, de mivel nem volt inspirációm rá, így nem is készült eddig! :)

De nézzük mi volt a feladat!
A heti feladat:
Ahogy írtam már, minden héten lesznek adott dolgok, amikből legalább kettőnek szerepelnie kell az oldalpáron. A másik kikötés, hogy a frissen tanult technikának is szerepelnie kell az oldalon. Tehát
legyen az oldaladon festés ÉS
az alábbiak közül két dolog: címke, fekete szín, és a BOLDOG vagy BOLDOGSÁG szó.

Borítót is készítettem hozzá, ami nem igényelt nagy munkát. :))))) Csak egy pecsételt kommentárt tettem rá, amire az album címét írtam.

Az első oldalamon láthatjátok a kötelező dolgokat, mint festés, fekete, címke és a boldog szó.
A festés kétféleképpen készült. Az első egy maszkolás volt. Tortacsipkét fektettem a papírra, majd tintáztam. A második a fehér akril használata volt, amit egy kártya segítségével széthúztam, maszatoltam. Miután megszáradt, ismét maszkoltam a fehér részre, mert mivel ráfestettem az előzőre, az nem látszott.:)
A belépőjegyünket, amit eddig féltve őriztem, rátettem.
A címke eredetileg piros volt, de a múltkor kifolyt az egyik tollam, és jól összekente. Nem akartam kidobni, mert egyszer hátha fel tudom használni. És láss csodát!!!! Pont ide illett! A dátumot csillámragasztóval írtam rá, bár a képen nem lehet jól kivenni. Eredetiben azonban jól látható! :) 2011.09.02.

Péntekkel kezdődött a hétvégénk, ugyanis Botond lebetegedett, így már az első nap táppénzen volt. :) Ezen a napon gondoltunk egy nagyot, és elmentünk a Szegedi Vadasparkba.
 A családi fotó októberben készült, Hunor születésnapja alkalmából. Sajnos csak ilyenkor tudunk közös képet csinálni. :) De ez pont ide illett! 9*13-as méretű volt, és belevágtam a kreatúrás keretbe. Teljesen olyan, mintha pont ebbe a keretbe készült a fotón az elhelyezkedésünk. :))))
 Közeli képek:

 A második oldalam.


 Album az albumban. :) 3 db képet lehet ide tenni.
 A képek alatt egy rejtett kommentfül található, amelybe kommentkártyákat lehet tenni. Igaz, még csak egy van benne, de a többi is elkészül lassacskán. :)

 Felhasználtam:
G45 Le cirque kollekció
tinták
scrap kreatúrás chipboard és virág
egyéb virágok Timitől
akril félgyöngyök Timitől
barna és fehér akril
arany hímzőfonal
Rayheres betűk
pecsét és albumgyűrű a scrapbook.hu-tól
kontúrmatrica Pippitől

Ez az album mellett készül egy másik is, ami a scrap kreatúra tanfolyama által készítek. De annak még csak a borítója van kész, így arra még tessék várni! :)
A 2011-es naplóba is elkészült már egy oldal, de azt később mutatom. :)

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése