2011. július 6., szerda

Régészek

Az utolsó oldal a 3-ból.
A nagylaki homokkitermelőnél készültek a képek. A kavics-szedős az egyik erdei úton készült. Hihetetlenül élvezték a fiúk a hatalmas - 4-5 m magas - homokdombokat! Nem gyengén kerülgetett a szívinfarktus, mikor felmásztak rá, és rohantak a tetején. A homok irtó forró volt - persze ettől függetlenül én mezítláb lépkedtem utánuk! :)

Mivel igazi nyári hangulat és idő volt, így valami vidám papír kellett neki. Így az előző oldalamon felhasznált kitchen spice papír hátoldalát választottam alapul. A szemfülesebbek már észre is vehették a szalagot a papír két szélén. Itt jól látható, hogy át lett fűzve.
A mistezéssel próbáltam egy kicsit visszaadni a homokszemeket, ami szerintem elég jól sikerült. Körlapot tettem a papírra, és úgy misteztem. Így tudtam, hogy hová kell helyeznem a képeket, ill. láttam, mi fog belőle látszani. :))) A homokszemeken túl itt is hulladékfelhasználást részesítettem előnyben.

Felhasználtam:
kitchen spice koll.
kávés papír
vintage papír
kétoldalas (fekete-bordó) karton a scrapbook.hu-ról - még tavalyi maradék :)))
szalag az előző oldalról :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése