2011. július 4., hétfő

Hősök

A három oldalpár :) első része. A rókavadászaton készült képeket öntöttem egy egyszerű formába. A lényeg itt is a maradék papírok felhasználása volt, amit egy kis mistezéssel egészítettem ki. Na, jó volt egy kis flitterem, ami Apus mobiltartójáról szedtem le. (Nem jön be neki a szívecske forma!) :) Illetve tettem 3 folyékony gyöngy pöttyöt is az oldalra, amibe szerencsésen belenyúltam! :) Így elég mókás kinézetű!
...
Azt mondta Apus, mikor reggel hazaért:
"Meg kellett néznem, hogy biztos nem vagy-e a kupac alatt! "  
haha
Nem pakoltam össze, ha már a fiúk a mamánál alszanak?! Ja, és éjjel 1-kor feküdtem le! Addig ragasztottam. Én csak így hívom: ragasztok. Legalább nem kell megmagyarázni senkinek se, hogy mit jelent! :)
Felhasználtam:
Kávéfoltos papír
Maradék papírok
farkasfog
házimist

5 megjegyzés:

  1. De édesek a gyerekek! :) A gyöngytoll pötty ha megszárad, akkor nyomjál rá még egy pöttyöt!igaz kicsit nagyobb lesz, de -ha nem nyúlsz bele- legalább szép gyöngy alakú! :)

    VálaszTörlés
  2. ez ismerős,már a kupi része a dolgoknak. én pl. ha belelendülök, akkor SOSE találom meg azt amit keresek. nagy szentségelések közepette,mint az elmebetegek dobálózom, és amit meg keresek az közben jót röhög valahol a nagy asztalon...a végén meg épp ezért más lesz az oldal, lévén hogy pont az hiányzott, de helyette meg mást találtam... :)

    ezt a gyöngytoll tippet, ezt én is köszi Titty!:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem teljesen mindegy, mekkora asztalom van, a végére fél négyzetméteres helyem van max, ahol alkotok. Hiába igyekszem, egyszerűen mindig körbepakolom magam! :))) Aztán keresek egy papírdarabkát vagy 5 percig, félreteszem, keresem a következőt, majd kezdem elölről! :))) Mint egy gyerek! :)))
    A férjem szokta is mondani, hogy "Káoszkisasszony"! De 2 perc alatt olyan rendet tudok varázsolni, hogy néha magam sem hiszem el! :))) Sőt, van amikor olyan ügyes vagyok, hogy nem is kell porszívózni. Ilyenkor megveregetem a vállam! :))))))))))))

    VálaszTörlés
  4. Hihi... ugyanez a rumlival. :DD
    Nagyon jó kis oldal ez, és a többi is! Szeretem. :)

    VálaszTörlés