2011. július 13., szerda

Mesekönyv Gólyától

Nem is tudom, hol kezdjem! Jól el vagyok maradva a blogolással. :))

Gólyának remek saját mesekönyvei vannak, amikről bővebb leírást itt találhatsz. Keresztfiamnak a napokban volt a névnapja. Általában, sőt sosincs nagy ajándékozás névnapra, de ez most kivétel volt, hiszen Csabi most ballagott a hónap elején a bölcsődéből. Így kapott egy saját névre szólós, saját fényképes egyedi mesekönyvet, amit Gólyával készíttettem.

A könyvről:
Mivel Timi óvónő, így a gyerekrajzokat utánozva alkotta meg a meseképeket. A főhős arca helyére beillesztette a keresztfiam képét. Nem akármilyen képek kellettek: lefele, jobbra, balra, fölfele, szembe néz, de ezek legyenek profilból is, legyen vagy 18-20 db kép, amiből tud dolgozni. Egy kicsit megrémültem ezektől, de mindegyik fajtából van róla képem. Ha kellett volna neki tarkós kép is, olyat is tudtam volna adni. :)))
A/4-es méretű, puha borítású a könyv, aminek a kezdő oldalára saját üdvözletet kértem tőle.

Sok szeretettel keresztfiunknak Csabikának. Kívánjuk, hogy váljanak valóra az álmaid, úgy mint a mesében.
Keresztanya, Keresztapa, Botond és Hunor

2011. Július


 És egy kis ízelítő a mese elejéről. Ezt Gólya oldaláról linkeltem.
Tessék kinagyítani, és elolvasni. Én egyből beleszerettem!!!!!

Fontos volt még, hogy a gyerkőc beceneveit -  2-3 szótagosat -, ill. a lakcímét (hely, utca) kellett megadni. Így valódi saját mesévé formálja a történetet. IMÁDOM!!! Botondnak kell is majd egy ilyen a szülinapjára! Ezt ő kérte!

Köszönöm, Timi! Nagy örömet okoztál vele. Sógornőm sírva is fakadt. Ez már hagyomány. :) Tavaly vetítőt vettem diafilmekkel Csabi szülinapjára, akkor is sírt! :)
 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy sikere volt.
    Botondnak is szívesen megcsinálom, csak majd időben küldd a képeket. Most egy kicsit para volt, mert a végső összerakást Apu szokta megcsinálni, és amikor beszéltünk vasárnap, akkor jutott eszembe, hogy kedden két hétre külföldre megy. Így egy nap alatt kellett a képeket megcsinálonom :))) De nem volt gáz, épp ráértem. Azért nem baj, hogyha kapok egy kicsivel több időt, nem az én munkám, hanem ilyen rajtam kívülálló okok miatt (pl. a nyomda is ált. másnapra kész vele, de mi van ha nagy melójuk van?)

    VálaszTörlés