2011. július 3., vasárnap

22/11

Tegnap éjjel alkottam ezerrel. Született is 5 oldal! :)

Június hónapra Bogi adta a feladatot: felezés. 2 eltérő háttér, 2 kép, rajzolt elem legyen rajta. Röviden, de jöjjön az idézet tőle!

Szentiván június 24, a nyári napforduló napja. A nappal ilyenkor a leghosszabb az évben. Június éppen az év közepe, eljutottunk félidőig.

Nálunk ráadásul idén Pünkösd vasárnapon lesz egy 50.születésnap. A párom (Papi) kerekedik ki ilyen szépen. :) Nekem az 50-es szám is a felezést jelenti. 50% az egy fél. Meg ugye 100 forintnak is 50 a fele :). Nem is beszélve arról, hogy aki 50 éves, annak még éppen 50 van hátra. Legalább. ;) Úgyhogy azt javaslom, felezzünk mi is!. 

- Legyen valami az oldalon, ami a felezést szimbolizálja. Elütő kétféle háttér, kétféle fotó, egyik oldal régi, másik oldal új kép, egy felezős sablon, vagy bármi, ami eszedbe jut a fele-fele témáról. 

- A Szentivánéji álomból kiindulva legyen kötelező elem valami mesebeli. Manó, tündér, rajzolt/pecsételt figura, vagy akár egy gyerekrajz. 
Ha már felezés, akkor az éveim számát gyors megfeleztem, majd bevetettem magam a családi archívumba. De egy kép sincs rólam 13 évesen! Vagy ha volt is, elveszett. Kutatok tovább, majd találtam egy szülinapos képet. Szerencsére épp akkor van Balázs öcsém szülinapja is, mint az enyém, így nem kellett sokat vesződnöm a gyertyák számolásával. Balázs tortáján 1 gyertya volt, tehát akkor az enyémen 11. Roppant egyszerű! :) /Egyébként közös torta volt! :) /

22 éves koromból rengeteg képem van. Ugyanis ekkor már rég megvolt a digitális fényképezőgépünk, így lépten-nyomon kattintgattam. :))) De azért a legszebbet választottam: az esküvői képem!

Úgyhogy 22/11 lett a címem. Gyors megalkottam az oldalam. Mivel egyfolytában a mesebeli elem lebegett szemeim előtt, így 1 hátterem lett 4 mintás papírkával. Fontos szempont volt még az újrahasznosítás, ami esetemben a kis fecnik felhasználását jelentette. Ja a mesebeli elem pedig 2 vadliba egy levélpapírról.
Felhasználtam:
maradék papírok - lush (csak ezt tudom)
kávés papír
scrapbook.hu-s matrica
vadlibák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése