2012. április 7., szombat

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Ezúton szeretnék minden kedves barátomnak, ismerősömnek Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni! Sok-sok locsolót nektek!


Felhasználtam:
Vadszilva ág
Aranyeső ág
lilás-rózsaszínes tojások
gyöngyházfényű akrillal festett tojások sk
asztali dísz tojásokkal sk

Ilyen lett az idei új asztali díszünk. Kicsit sötétnek tűnhet, de nem az. Ez van akkor, ha az ember lánya csak éjszaka tud fotózni! :)

Szerettem volna alátenni a kalácsom is, de sajna most se jött össze! Eddig 4 alkalommal készítettem el, amiből csupán 1x sikerült. Mivel most is pocsék lett, így likvidáltam a receptet. hihihi Legközelebb másikkal próbálkozom, mert már biztos, hogy nem bennem van a hiba! Amúgy sütöttem még mákos-narancsos muffint, és készítettem tiramisut is. Ja, és a mamák is sütöttek ezerrel ma, úgyhogy onnan is jön még vagy 5 féle. Nem szenvedünk hiányt! :D

Holnap jövök a tojásvadászattal! Tudjátok, a kertben rejtem el őket! :)

Jó éjszakát!

1 megjegyzés:

  1. Nálam a vadszilvafa a tojásfa a kertben :))) Szép az asztalotok! Boldog ünnepet nektek is! Nekem olyan rémegyszerű kalács receptem van, hogy nem lehet elrontani. Igaz, kalácslisztkeverékből és kenyérsütő általi dagasztással (pestiesen könnyítve :))) készül. Utána csak fonni kell, sütőbe tenni és kész. Csak hamar meg kell enni, mert elég hamar megszikkad.

    VálaszTörlés