2012. április 2., hétfő

Április vázlatkihívás

Mivel apánk ma dolgozott, és Botond szünetelteti az ovit - ápr.13-án műtik, kiveszik mindkét manduláját, így itthon van -, így ma alkottunk ezerrel. Ja, és ne felejtsem ki, volt ebédünk is: cseresznye leves, mákos tészta!

"A fiúkkal egész délelőtt ragasztottunk, alkottunk, meg ami még belefér. Egyszer Botond felszólal:
- Anya, ez a tinta jobban fog a ragasztóra, mint a papírra!
Nem gyengén frászt kaptam! Az új Tim Holtz-os tintám és a hozzávaló szivacs próbája volt ez számára! Még szerencse, hogy vettem a szivacsból pluszba is! :)" 
Ha nem olvastátok volna a facebook-on! :)

Ez volt a vázlat, amit most Gybogi adott meg a kedvenc alkotójától.
Ez a két oldal született ma.
A terveim szerint a szobájuk falára fog kerülni. Tegnap szépen megterveztem a végleges szobájukat, mert mint tudjátok, szobát cserélünk. Még sok minden hiányzik a költözéshez (faanyag a galériához, padló), így most csak papíron terveztem. Nem méretarányos, de valami ahhoz hasonló. Palika tegnap kiröhögött ez miatt. Nem értem, miért baj, ha pontosan le van mérve, meg be van tervezve? Hiába, ilyen vagyok! Vissza már nem adhat! hehehe

Az első a tükörképe a vázlatnak. Miért? Mert, mikor készítettem, még nem láttam a vázlatot. :) Úgyhogy a vázlat után még finomítottam rajta, hogy megfelelő legyen.
Rózsa, sikerült? Elfogadjátok a tükörképét is?

A második megfelel a vázlatnak.
Igazából ma ötvöztem a scrappet a decoupage-zsal. Nagyon élveztem! Parafa lapra ragasztottam szalvétát, majd scrappes módon díszítettem.
Régen szalvétát gyűjtöttem. Nem sok van, kb 3-400 db. :)





Felhasználtam:
parafa lap
szalvéták: háttérben, és a Hunorosnál a sarokelemek
decoupage ragasztó
scrap kreatúrás képkeret, kulcsok-zárak-veretek elemei, virágok
ének könyv
gyöngytoll
TH tinta - tea dye
                brushed corduroy
karton: bordó és piros
szalagos felirat Timitől
levéllyukasztó
textil virágok az esküvőnkről (hajdísz volt valaha)
fém díszítők: túrtam itthon
akril félgyöngy
epoxy gomb
farkasfog
arany hímzőfonal
rayher betűk
termés utánzat
karácsonyi klt-ből egy bélyeg

Húúú, remélem, semmi sem maradt ki!

Két réteg szalvétát ragasztottam fel. Muszáj volt egy réteg fehéret is, mert nagyon átütött volna a parafa mintázata. Száradás után tintáztam, szaggattam, majd díszítettem.

További szép napot!

1 megjegyzés:

  1. szerintem tök jók! és küllön jó hogy dísztárgyként is hazsnád veszed! :)

    VálaszTörlés