2012. március 16., péntek

Húsvéti ablak vagy ajtódísz beltérre

Ma eszméletlen jó időnk volt! 21 fok! Lehet, hogy erre volt már szükségem, hogy nekifogjak valami papírmunkának, nem tudom. De az tuti, hogy nagyon élveztem! (Szerintem a hidegtől egy kissé depis voltam, ezért nem is ültem neki.)

Szóval, miután a fiúk bejöttek az udvarról, nekiültünk festeni, lyukasztani, ragasztani. Persze közben ebéd is lett - palacsinta, és a tegnapi leves, mert duplát főztem. :)
A feladat oroszlánrészét Botond végezte, persze Hunor is besegített, de mivel ő még nem tud egyedül lyukasztani, így nekem kellett neki segítenem. Úgyhogy kihűlt egy párszor a mosogatóvizem. :))))

Egy fali koszorút készítettünk kartonból kimondottan Húsvétra. Kellett is ez már, hiszen most vettük elő a húsvéti dekorációt, és természetesen most tettük el a karácsonyit. Nem kapkodtuk el! :DDDD


Míg a fiúk ragasztottak, én palacsintát sütöttem. Aztán Hunor ráunt, és segített nekem. :) Szóval Botond fejezte be! Bár a végén már úgy kellett motiválni, hogy befejezze, mert megunta. :D
Miután készen lett, aranykartonból lyukasztott százszorszépeket tettem még rá, hogy még szebb legyen. A nyuszikat én színeztem egyszerű színes ceruzával, míg ők aludtak. - Most nem akartam elaludni velük, mert be kellett fejezni a mosogatást, és a koszorút. :)

A nyuszikat nyomtattam, mert régen töltöttem le a netről ezt az aranyos kis füzetecskét, sok más mellett, úgyhogy most csak szemezgettem belőlük.

Felhasználtam:
Rayher ragasztó
Színes ötletek: Tavaszi és Húsvéti asztaldíszek - nyuszik
lyukasztók - 25 és 38 mm-esek
kartonok: 3 féle zöld, piros, narancssárga, és arany
színes ceruzák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése