2011. szeptember 4., vasárnap

Na, mit találtam?????

Ma megint blogbújtam. Erre belebotlottam az Artfull Craft webshopjába, ami tele van jobbnál jobb albumalapokkal! Mivel Andinak hála, már elég jól megy nekem az albumkészítés, szerintem nektek is, így mutatok néhány finomságot, amit mi is elkészíthetünk akár itthon. :)
Ehhez ötlet itt.
Teebolyának köszönhetően itt is van még egy kis inspirációs album.

De mindezeken felül, vannak még itt különféle tárolók is a scrappes cuccoknak. Természetesen ezeknél pontos méretekkel! Igaz, időigényes, de megéri!
Ezek igazából számomra még csak ötletek, mert még saját kuckóm sincs.:) Ha lesz, akkor már legalább ötletem lesz, mit akarok oda! Természetesen szalagos irományfedélből! :))))



Kellemes nézelődést!


Köszönöm Teebolya! Már be is linkeltem! Nagyon szupi az angyalszárny készítés! Örülök, hogy segíthettem! Nekem, most az albumalapok a favoritok. Lehet, hogy készítek belőle egyet-kettőt, de hogy melyikből, azt nem tudom. Úgy érzem magam, mint maci a málnásban! :)))

1 megjegyzés:

  1. Köszi szépen a linkeket, nekem most pont jól jött, mert tervezem az alkotósarkom. Az angyal szárnyas albumhoz még ötlet Esztertől itt: http://hirtelen.blogspot.com/2008/07/angyal-albumocska-ksztse.html

    VálaszTörlés