2011. szeptember 24., szombat

Babacipők

Készítettem 2 babacipőt, mert már igazán aktuálissá vált a dolog, ugyanis nemsokára megszül a sógornőm, és bizony vinni akarok neki egy ilyet és egy babakocsit. És azt mondtam, hogy kislánya lesz? És azt, hogy a húgom is babát vár? Eszter most 6 hetes terhes, úgyhogy neki még ráér, de azért nem árt addig gyakorolni! :)
Már napok óta megvannak, csak nem tudtam eldönteni, hogy tegyek-e rá még valamit?! De úgy döntöttem, hogy most hagyom a papírokat dominálni. Annyira szépek!!!!



A rózsaszínnél használt matricák és kommentkártya mind-mind Timitől vannak. A kártyára a matricát a fiúk ragasztották. Mivel még mindig harcolnak értük - matricák és kommentkártyácskák -, így muszáj volt az összes matricát felragasztani 1-1 ilyen papírra. Legalább az övéké is lett, meg az enyém is!

Felhasználtam:
Kitchen Spice kollekció maradék papírjait
sk virágok
csipke
farkasfog
hímzőfonal
kommentkártya
matricák
tinta - csak az elsőnél elmaradt :)

A szabásmintájukat a neten találtam, de sajna nem jegyeztem honnan van. Remélem, nem haragszik meg a tulaja, ha felteszem?! :)

Ez a kedvencem!!! Kivehető a nyelve! :)
További szép estét!

1 megjegyzés: