2013. szeptember 17., kedd

Week in the life - vasárnap

Szóval apánk a nappaliban aludt. A gyerekek fél 7-kor keltek, amihez nem volt sok kedvem, de muszáj volt nekem is! Nem volt sok a 6 óra alvás. 

Reggel a nappaliban:


Délelőtt Palika megint úton volt: anyuékat vitte Aradra, így megint egyedül voltam a gyerekekkel. Viszont nem sokkal később eljött hozzánk Eszter húgom és a kislánya, Hannácska. Majdnem ebéd időben mentek el. Kb 5 perccel később megérkezett Palika is.


Borzasztóan brutális, kómás fejem volt!!!!
Apa hozott a gyerekeknek 3 kürtős kalácsot, amit természetesen a mama küldött. A többi nyalánkságot ő vette, bár még nem kapták el! Majd szépen lassan beosszuk. :)



Ebéd után a klubosok jöttek ismét órát és albumot készíteni. Együtt voltunk este fél 7-ig! Nagyon jó volt!




Valamint ideértek Anitáék is. Sajnos én nem tudtam velük sokat beszélni, mert a lányok számítottak rám! De majd legközelebb! ;)
 Közben Botond alkotott egy nyakláncot az ovis csoportképéből (kicsinyítve volt egy példány a rekeszemben).







Igazi átlagos hetet zártam ebben az évben! Voltak benne nagyon húzós, nagyon laza, sőt betegséggel töltött éjszakákról szóló napok/bejegyzések, minden, ami lehetséges! De így kerek a világ, nem?

Örülök, hogy elolvastad a hetem! Várlak legközelebb is!
További szép estét!

E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése