2013. szeptember 12., csütörtök

Week in the life - Kedd

A mai napot varrással kezdtem, ugyanis Botond felsőibe gumit kellett varrnom, mindezt reggel 7-kor! Itt is a bizonyíték! 


A gyerekek elég korán keltek, 5-kor!!!!, így ők elég frissek, és épp mesét néztek! A kicsi játszott, majd indulásra teljesen bekómált! Így babakocsival mentünk oviba. Persze nem aludt el, csak anyuéknál! A délelőtt egy részében otthon voltunk: mamáztunk, dédiztünk, Esztereztünk és persze Hannácskáztunk. Ja, és a gépet nem vittem magammal! Öreg hiba! :)






Hazaértünk fél 10-kor, és lekváros kenyeret ettünk. 


Feltettem az ebédet. Még a fagyasztó felett gondolkodtam, mi legyen az, így akkor kivettem egy zacskó (saját fogású) halat, illetve egy lapockát. Gondoltam ki van csontozva, mert apánk mindig megcsinálja, ha disznót vágunk. Előtte azonban feltettem főni a halat. Nekiállnék feldarabolni a kicsontozott husit, erre kiderül, mégis van benne csont! Úgyhogy készítettem belőle csontlevest, a húsból pedig brassóit! (A tavalyi WITL-ben is épp brassói volt! :D ) 
A napokkal ezelőtt felszedett céklám is most kellett felfőzni, és majd holnap után kell eltenni. De erről majd a gasztroblogomban is fogok írni! :)
És, csak, hogy véletlenül se unatkozzak közben és Csongor mellett, megsütöttem a padlizsánt. Ez sütés, pucolás, mosás után azonnal ment a fagyasztóba, hogy télen is legyen fincsi padlizsánkrém! Ja, és mostunk is!



Ebéd közben átnéztem a tegnap este hírlevélben kapott, és azóta már kinyomtatott naptárt, ami a gyerekeknek lesz. Az idő-időjárás fogalmát tudják vele könnyen, játékosan megtanulni.


Ebéd után apa is hazaért a munkából. Csongor elkapta tőle az utolsó csokit is, amit a fiúk hagytak neki. Roppant mód örült neki! 


Az oviban megvettük az idei Tappancs újság első példányát, így hazaérve az első feladatunk a matricák megfelelő helyre való felragasztása volt. Ezután átnéztük közösen ezt és a naptárt is. Később kinn az kertben játszottak a gyerekek, én meg elkezdtem összeállítani a kis naptárukat, egy Lidl-ben vett naptáralapra. Jó régóta fekszik a szekrény mélyén! Lassan 2 éve. :D





A gyerekek kedvenc helye a komposzt melletti diófa. Erre szoktak rendszeresen felmászni, illetve a halom tetejére, méghozzá gumicsizmában! :)
Hol van Botond?











Miután hazaérkezett anyósom a munkából, a nagyok átmentek hozzá. Mi addig Csongorral elkészítettük a végleges naptár-dekorációt a szobába, az álkandalló alá. Közben kapott egy kis finomságot, amit anyu hozott nekik. Valami kakaós pehely.








A fiúk mikor hazaértek, nagyon örültek neki. Ezt természetesen csak fürdés után vették észre! 





Vacsi közben apa táncolt a legkisebbel, majd a két kicsi birkózott, Botond pedig megsértődött. Lefekvésre azonban minden rendbe jött!


Gyere csak le innen! Anya észrevesz! :D













További szép napot!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése