2013. szeptember 9., hétfő

Week in the life 2013. - Hétfő

Mi is ez a week in the life? Egyszerűen megfogalmazva: egy hetet kell dokumentálni egy megadott időpontban. Ezt Ali Edwards szokta kitűzni minden évben. Ekkor, a világ minden részén élő, scrapperek végigfotóznak egy hetet, majd le is dokumentálják. Nekem ez a második ilyen jellegű projektem. Az előző 2012. áprilisában volt. Erről bőven itt olvashatsz: Week in the life 2012: borító, hétfőtől szerdáig (1-3. days) WITL album full. 
Mindez évekkel később lesz majd érdekes, mert össze lehet hasonlítani, miben változott az életvitelünk, szokásaink az évek folyamán.


Végre elérkezett a mai nap is! Már nagyon vártam ezt a napot, aztán majdnem le is maradtam róla! :) 11 óra felé esett le, hogy milyen nap is van ma! De aztán igyekeztem behozni a lemaradást!

Ma először volt, hogy Csongor önállóan, ÉBRESZTÉS NÉLKÜL átjött hozzánk aludni. Ezt természetesen fél 2-kor vettem észre, ugyanis valaki jól lefejelt! :D Így legalább már egy emlékezetes "pillanatot" örökíthetek meg a hét kezdő napján!
Botond és Csongor keltek fel a leghamarabb, 6-kor, mint általában. Apa a héten új beosztást kapott: mindennap 6-14-ig "őrzi" a közmunkásokat a határban, így ritkábban látom. A fiúkkal oviba indultunk, majd hazaérve Csongort kitettem az udvarra aludni - babakocsiban. :) Míg aludt, elővettem a napok óta kiszabott anyagom, és végre megvarrtam belőle Hunor névnapi ajándékát. (Holnap névnapja lesz, de azért ma elkapta!) Erről lesz egy külön cikk is, de csak holnap!




Közben megsütöttem az ebédhez a kenyeret. Ebéd: rizsleves (húsleves), disznó pörkölt, uborka.


Oviból hazaérve átadtuk Hunor ajándékát, de ő sírva szaladt be a szobájába. Tudta, hogy "rókát" fog kapni, mert megbeszéltük. Erre azt vágta a fejemhez, hogy ő szamarat kért! A szívem szakadt meg érte! Úgyhogy megígértem, kap olyat is! De azért később már nagyon örült a tacsi kinézetű rókájának! :) Botond felajánlotta neki Metát - 35-40 éves plüss egér -, hogy neki adja, csak ne legyen szomorú. Természetesen nem fogadta el, mert tudta, a bátyja azzal alszik! Megható pillanatok voltak! Később Botond segített neki megtanulni varrni is, méghozzá Metán! Szegény Meta, jó sokszor varrták már meg! :D

Apa görcsöt tett a cérna végére.



 És lőttem egy képet magunkról is a kicsivel.
Játék a nappaliban....
... majd a gyerekszobában:

Állítgattam a gépet is.


Sztárfotók Hunorról és újdonsült kedvencéről - kérésre!


Ez most nagyon tetszik!
 Innentől pedig mókáztunk.






Szerelmes leveleket írtak, díszítettek. Még a dekortapaszom is lenyúlták! :D Irgumburgum!


Botond műve. A Hunoré ütközetben feldarabolódott! :)
A támogató egység az alkotásnál:
 Este apa palacsintát sütött nekünk, amit házi körte-alma lekvárral ettünk, a Csongor Ízvilága szériából. Vacsi után fogmosás, meseolvasás és alvás volt.

 Holnap este folyt. köv. a keddi nappal!

További szép estét!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése