2013. szeptember 16., hétfő

Week in the life - Péntek

Ma hajnalban Csongor volt beteg : ő is hányt. Ezért fél 2-től fél 6-ig fenn voltunk. Nem volt sok kedvem reggel felkelni, e muszáj volt. Ezért átcuccoltam a nappaliba, és ott próbáltam lustálkodni, míg a gyerekek mesét néztek. De mivel Csongor már túl jól érezte magát, ezért nem hagyott nyugtot nekem: tönkölybúza kukival etetett. (Szerencsére gyors lefolyású a betegség. Ha jól kihányja magát, akkor onnantól semmi gond nincs!) 
A kicsi reggelire csak tönkölybúza kukit kapott, miután elaludt, a fiúk kaphattak joghurtot.








És míg aludt a kicsi, a nagyoknak össze kellett pakolni a szobájukat! Hogy is mondjam......nem voltak elragadtatva! :D




Míg pakoltak, beszegtem az egyik nagy darab bútorvásznat. Jelenleg szőnyegként funkcionál a szobában. Így szekrénytől szekrényig van már szőnyegük.

Olyan jól sikerült a pakolás, hogy fél 4-kor se lettek vele kész! :( Pedig közben még ki is engedtem őket egy kicsit a jó időre való tekintettel. 
Ebédre lángost sütöttem nekik, ami nem igazán nyerte el a kicsi tetszését! Inkább szendvicset evett! 




Apa délután kitakarította a sógornőm szőnyegeit. Utána jó alaposan kitakarította a gépet, amiben volt is segítsége! :)



Este felé lefáradtak, de nem hagytam őket aludni, mert a mamánál aludtak. A kicsi az ölemben hempergett. Így néztük a mesét a nappaliban édes négyesben.





6 után átmentek a mamához a nagyok, én pedig megfürdettem a kicsit.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése