2012. október 22., hétfő

Vadaspark album újratöltve

Tavaly nekiálltam megörökíteni a vadasparki élményeinket. Sikerült is mindjárt 2 oldalt, meg az albumborító felét elkészítenem, aztán abbamaradt. Sok-sok minden történt azóta, pl. lett még egy fiunk. Ezért elhatároztam, hogy továbbra is vadasparki marad, csak nem töltöm meg, míg nem megyünk ismét oda, csak most már 5-en! Az, hogy az első oldalra odaírtam, hogy ott voltunk, az marad, majd a másodiknál odaírom, hogy egy kis kihagyás után, itt és itt folytatom. :D Tök jó lesz!

A két belső oldalon nem változtattam, a borítón viszont igen.

A felirat és a hapsi a jobb alsó sarokban, 3D-s kiemelésű, és el van tolva egy kicsit.






Még nincs kész, mert 1 oldal, és a borító hátulja még hiányzik, de a napokban az is meglesz. Lehet, hogy holnap. :)

Felhasználtam:
G45 Le cirque koll.
rajzlap kávézva
szalagos irományfedél szalagja
tűzőgép
ticket
scrap kreatúrás keret
TH tinták: tea dye
                vintage photo
                walnut stain
gyöngytoll - cream

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése