2012. október 31., szerda

Halloween party 2012

Fontosnak tartom közölni veletek, hogy eddig sosem ünnepeltük a halloweent. Az, hogy most igen, az csak egy indokra vezethető vissza: a gyerekeimmel szerettem volna szórakozni. Továbbá, vannak olyan ünnepek, szokások, amiket, ha nem is pontosan veszünk át, de örömet lelünk benne, akkor azt be fogom illeszteni az életünkbe. Ebben az ünnepben ami visszatetsző nekem, az a csokikéregetés. Az én gyerekeim sokkal jobban szeretik a gyümölcsöket, zöldségeket, mint az édességeket! Nemhiába, én se szeretem a csokit, viszont ha rám jön a csokiehetnék, akkor képes vagyok 1 táblával is megenni. Ilyen szerencsére félévente 1x esik meg velem. :) ... Abból a szempontból, hogy nagyon jól szórakoztunk a gyerekekkel, jövőre is meg fogjuk tartani, éppúgy, mint a farsangot!

Az idén sikerült először úgy megünnepelnünk a halloweent, ahogy kell, vagy ahogy szerettem volna! Készítettünk álarcokat, dekorációt, boszorkány kalapot nekem, a fiúkkal együtt be is öltöztünk, és még tököt is faragtunk, no meg varázsoltunk. A nap végén óriási bulit csaptunk a gyerekszobában, ahol igazi halloween-i játékokat is játszottunk. Mivel ma ott alszanak a mamánál, és ő időben is jött értük, így holnap este folyt. köv. :D

Már reggel beöltöztek.

Készülnek a tökálarcok.


Készül a szellemgirland.

A boszorkánykalap karimája.
Egészen boszorkányosan néz ki!


Tökfejek :D   A csősz és a madárijesztő.

A boszorkány. :)

Szellemgirland.

Bulizik a két jómadár!



A válla fölött átdobott egy almának a meghámozott héját (egészben), hogy az így kirajzolódó betű megjósolja a felesége nevének kezdőbetűjét. Megsúgom E betű volt. :)

Ettek tálból almát is, hátra kötött kézzel, csak épp víz nem volt benne, pedig úgy lett volna az igazi! :)


Holnap este már mind a 4-en itt fogunk játszani! Már alig várom!

Köszönöm, hogy itt voltál!
További szép estét! :)

2 megjegyzés:

  1. Jó kis buli volt! Hajrá a folytatással!

    VálaszTörlés
  2. Pontosan ezt gondolom én is ezzel az ünneppel kapcsolatban. Miért is ne "buliznánk" itthon, ha mindenki jól érzi magát közben. örülök, hogy ez nektek maximálisan sikerült. :)

    VálaszTörlés