2012. február 29., szerda

Farsang

Már nagyon vártuk az idei farsangot! Az óvodai élet legnagyobb ünnepének számít.
Minden évben a szülők készítik a szendvicseket a rendezvény délelőttjén, s ekkorra kell vinni a felajánlott süteményeket is egészben. Nem szabad feldarabolni, ugyanis az egyik dadusunk szeli egyformára őket. Korábban cukrászati dolgozó volt. :)
Természetesen ebből is kiveszem a részem! Tavaly 2 tepsi sütit ajánlottam fel, mert a szülők csak húzták a szájukat a csoportban! Az idén pedig 1-et, mert addigra mindenkinek eljutott, hogy közösen kell felajánlani!

Itt épp eszem! :) Lebuktam, megettem a kenyérsarkát! :)
Mentségemre szóljon, nem ettem meg mind! A kenyér sarkaiból készítettünk magunknak egy kis szendvicset! Mindenkinek jutott, és még a farsangra is!


...
A gyerekek nagyszerű produkcióval álltak elő! Pingvinek voltak, akik tojásból keltek ki, majd pingvintáncot jártak. Az óvónőink voltak a szülő pingvinek. :) Nagyon aranyosak voltak! A ruhák dunna és paplanhuzatokból készültek egy nagymama és Ildikó óvónénink által. Mellesleg egy szülő ajánlotta fel a hagyatékából!!!
A legelső az én kisfiam. :)






Az én fiam volt az egyik legjobb táncos - ezt most nem elfogultságból mondom, de nagyon jól táncol! Nemhiába, anyja fia, no meg néptáncol is! Ha rajta múlna, minden nap lenne néptánc, annyira imád táncolni!
Sokat táncolunk itthon, van mikor apával együtt az egész család, de sokszor csak mi hárman! Általában főzés közben. :) Nagyon jó móka, és ráadásul fáradunk is alvásig. :) /Én is, lelkiismeret-furdalás nélkül!/



A húgom Szilvi, a kisfia Márk, és mi ketten Botonddal.


Csabi, a keresztfiam, Hunor, Botond, Márkika
 Az idén csak 5 tombolát vettük. Nagyon imádkoztam, hogy csak két ajándékot nyerjünk, és, ha lehet, akkor az egyik ez a gyümölcskosár legyen:

Az imáim meghallgattattak, ugyanis nyertünk egy kifestőt. Botond azt hitte, úgy működik, hogy odamegy és kiválaszt valamit. :) Sírva fakadt, amiért nem a gyümölcskosarat kapta. Megígértem neki, hogy a következő az lesz, amit megnyer. Imádkoztam, imádkoztam, hogy csak azt nyerjük meg! Legyen boldog! És imáim meghallgattattak! Nálam jobban nem örült, az tuti! Boldog voltam, mert nem hazudtam neki! :D

A kép egyébként megtévesztő, mert elég mély volt! Volt vagy 5 kg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése