2013. július 23., kedd

Indiánjelmez

ÉS most pótolok egy kicsit! Ez a múlt hét elején készült.

A gyerekeknek, mivel indiánosdit játszunk a nyáron, varrtam egy-egy indián jelmezt hozzávaló fejdísszel. Nagyon tetszik nekik, és szinte mindennap beöltöznek, de csakis délelőtt! 
Maga az anyag, nagyon tirki-tarka, de iszonyatosan jól áll nekik, továbbá a bőrüket is rézbőrűre barnította már a Nap! A fejdíszhez a tollakat már egy hónapja gyűjtöttük. Minden reggel úgy mentünk oviba, hogy az úton lévő összes tollat, már feltéve, ha találtunk, összeszedtük. Ez vagy a bicikli kosarába került, vagy a babakocsi aljába. 
Rengeteg gólya fészkel városunkban, és mivel nagyon sok esik útba (pedig csak 5 perc tőlünk az ovi), így elsőnek ott néztünk szét. Ez lett volna a legjobb, de sajnos nem találtunk! Viszont nincs veszve semmi, jövőre időben rajtolunk! ;)


Felhasználtam:
anyag maradékok
varrógép
tű, cérna
galambtollak

Az anyag méretei kb 50 cm x 4,5 m körül lehetett - nem mértem, csak úgy saccolok most. Mivel be volt szegve mindkét oldalán, így csak a méretet kellett levennem, elvágnom, beszegnem, oldalt összevarrni, és nyakkivágást készíteni. Ennyi. És már kész is volt! Kb 10 perc alatt kész lett, fejdíszekkel együtt!

A fejdíszhez a maradék anyagot használtam fel. Egyszerűen csak félbehajtottam, majd ismét félbe, rámértem a buksijukra, és már össze is lehetett varrni. A tollakat a keletkező zsebbe lehet beleszúrni, ami két ok miatt is célszerű: 1. nem szúrja a fejüket 2. nagyon tartós.
Botond fejdíszéhez már nem volt elég az anyag, ezért a sötétítő függönyünk maradékából készítettem el.







Köszönöm, hogy erre jártál!

További szép estét!
E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése