2013. április 3., szerda

Napló 2013. - A borító

Napokkal ezelőtt találtam egy kapcsos mappát a polcon, amit igazán nem is használtunk. Ezért tegnap este átalakítottam. Ebből lett a következő éves album alapja. Igaz, még a tavalyit se sikerült befejezni - még lógok magamnak 4-5 oldallal - , de nem adom fel: az idén be fogom fejezni! :)

Pippitől sikerült beszereznem egy Prima kollekciót, amelyből az egész albumot készíteni fogom. Nagyon szeretném, hogy egységes legyen! (Lehet, hogy ez miatt nem sikerült a tavalyit befejeznem!)


 Felhasználtam:
Pixie Glen papír - pippi.hu
rózsaszín alapkarton - pippi.hu
scrapfellow szám- és betűchipboardok - scrapfellow.com
horgolt virágok, lepke Gybogitól
Tim Holtz - vintage photo
                  tea dye
dekortapasz - pippi.hu
szegecsek - yabo.hu
kapcsos album

Az album alapja egy homokszínű mappa. Ezt vontam be rózsaszín alapkartonnal,  melyet pecsételtem: szegély és sarokmintát kapott, valamint hátteret az írásmintás pecséttel. Mivel a felső lap a szegecsek miatt csúnyán felhullámosodott, így azt egy mintás papírral fedtem be, ami a hátoldalra is átnyúlik. De még hiányzott róla ez, az. Ezért kaparós matricával és dekortapasszal csinosítottam tovább, melyet Gybogi horgolt virágaival és lepkéjével sikerült igazán feldobni.
Az egyik virághoz egy akasztó is lett horgolva. Másfél éve foglalkoztat, mihez kezdhetnék vele. Mindenáron nyakláncot akartam belőle, de sehogy se sikerült. Aztán ma ihletet kaptam: ebből lett a zár az albumra! A virágokat mindkét oldalon yabo kapcsokkal rögzítettem. IMÁDOM ezeket a kapcsokat! Erős, stabil, és nem mozdul el onnan!!!!

De nézzük, mi is volt a pontos feladat!
1. Téma: Oké, az album maga. Pipa :D
2. Smaragdzöld szín legyen benne: az inda a lepi mellett zöld.
3. Kiegészítő elem: szerencseszám, vagy jelkép - Nálam az 5-ös.
4. Tecnika: festés - körbetintáztam a lapokat. Remélem, elfogadjátok! ;)
5. Cím/szöveg: maga a dátum. :)

Próbáltam úgy készíteni, hogy a polcról levéve ne akadjon bele semmibe. Ezért egyszerű, szép, szolid és nőies lett.

Yabo - Nagy félgömb szegecs

Yabo - Nagy lapos szegecs





3 megjegyzés: