2013. március 8., péntek

Vintage falidoboz az óvónéninek

Nem is tudom, milyen cím illene rá igazán?! A stílusát, a szerepét, és a megajándékozottat alapul véve viszont egész jónak tűnik! :)

A múlt hónapban ötleteltünk Krisztivel, az egyik szmk-s anyukatársammal, mit kellene adni Ildikó óvónéninknek a névnapjára?! A helyi írószerben láttam egy fantasztikus gyöngyös dobozt (ráadásul egy ezresért), amit azonnal meg is említettem Krisztinek. Tetszett neki az ötlet, és innentől kezdve szabad kezet kaptam. Azt csinálok, amit akarok! Mivel az óvónéni a helyi néptánc csoport tagja, ezért valami régies hatású, vintage stílusú falidobozra gondoltam. Valahogy biztos voltam benne, hogy örülni fog neki! 
Ezért a pinterestet bújtam napokig, ahol egy nagyon klassz inspirációs mappát sikerült összeállítanom! Elkészítettem a vázlatom, ami alapján gyorsan sikerült megvalósítani a dobozt, amit azóta rejtegetek a világ elől! Mivel már nem bírtam tovább, két napja meg kellett osztanom a facebook oldalamon
Az óvónéninek ma adtuk át. Mint kiderült, nagyon szereti a vintage stílust, így teli találat volt az ajándék! 

"Még sosem kaptam ilyen szép ajándékot senkitől!" 

 Olyan jó volt ezt hallani! Nagyon örülök, hogy sikerült meglepni! Szeretek úgy ajándékot adni, hogy ennyire örülnek neki! Melengeti az ember szívét - lelkét! :)





Felhasználtam:
Gyöngyös doboz
gombok
csipkék
Scrap-kreatúrás pecsétek, virágok és indák
kender madzag
csipesz
szíves kontúrmatrica
Tim Holtz vintage photo
repedő paszta
Bingo kártya Altalenától
fehér akrilfesték
famentes rajzlapok
arany hímzőfonal
fehér cérna

Először fehér akrillal festettem le a dobozt, de sajnos nem lett elég, ezért repedőpasztával kezeltem az egész felületet. Míg száradt, elkészítettem az írásmintás papírt, méretre vágtam, majd száradás után beleragasztottam. Ezután jött a díszítés.
A felső sor egyik fakkjában kapott helyet egy facsipesz, melyet kenderzsineggel tekertem körbe. Alá egy régi, kissé rozsdás csipke darab került. A zsineg végét egy gombon fűztem át, melyet a csipke szélére ragasztottam. Ezzel átellenes sarokba egy virágot ragasztottam.
A mellette lévő fakkban a Nyuszi csoport kapott helyet. A képet antik hatásúként nyomtattam. A kép sarkainál gombokat és egy lepkét használtam díszítésnek.
A második sorban, a két szélső fakkban, egy-egy virágot és indát helyeztem el. A virágok papírból készültek (kaptam őket) illetve csipkéből. A csipke virág közepére gombot ragasztottam.
A két belső polcocska egy nagyon szép verset tartalmaz!
A harmadik sorba került két shabby címer, valamint az Ildikó névnek az eredete, jelentése, és viselőjének tulajdonságai.
A negyedik sorban egy tarsoly látható, melyet csipkéből készítettem. Ez rejti a gyerekek gondolatait az óvónénijükről. Ezek összegyűjtésében a másik óvónénink segített. A tarsoly mögött szintén shabby felirat található.
Mellette lévő polcon egy csipke virág látható, melynek közepében helyeztem el a saját, egyedi pecsétem. A virág alá egy bingo kártyát tettem, melynek sarkára apró virágokat ragasztottam.
A polcokat egy-egy virággal, matricával tettem hangsúlyossá, valamint indákat erősítettem fel a találkozási pontokra, így keretezve a verset.
A doboz belső éleire felkerült még egy felirat és egy óra pecsét is.


Köszönöm, hogy itt jártál!
E

5 megjegyzés:

  1. Hogy én hogy vártam már ezt a bejegyzést!
    Gyönyörű lett. Néztem már facebookon is, de ez akkor is valami meseszép!
    Gratulálok! Csodálatos lett, teli jobbnál jobb ötletekkel.
    Puszillak és a fiúkat is!

    VálaszTörlés
  2. Era ez gyönyörűszép!!! Imádom!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy tetszik! :) Nem gondoltam, hogy ekkora siker lesz?! ;)

    VálaszTörlés
  4. Álomszép!!!!! Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  5. Juj, de szépséges! Rájöttem megint, hogy én is imádom ezt a stílust... :)

    VálaszTörlés