2013. január 23., szerda

2012-es napló június-július

Igaz korábbra ígértem, hogy megmutatom, de annyi  minden jött közbe, hogy egyszerűen nem volt időm, pedig már két hete készen vannak. Mentségemre szóljon, készültem a Yabo-ra a bemutatkozó albumommal, és a hozzávaló cikkel, no meg szegény Hunorom a hétvégén beleesett a hányás-hasmenésbe. Ezért lassan haladtam minden tennivalómmal. De, mivel szerencsére már meggyógyult - csak el ne kiabáljam -, holnap már mehet oviba. Emellett ma volt időnk lefényképezni, úgyhogy már meg is tudom mutatni őket! :)

Remélem a feladatoknak is megfeleltem! Nem nézem most vissza őket, mert mutatni akarom az akril albumot is. Bocsi!!! :)))))

Június
 Július

Annyi mindent akartam írni róla, de addig-addig halasztottam, mígnem elfelejtettem. :) Na, majd legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése