2012. szeptember 29., szombat

Origami bohócok

Mivel elég saras az udvar, így elhatároztam, csinálok valamit ma a fiúkkal. Átlapozgattam néhány kreatív könyvet itthon, és kitaláltuk, origamizunk. Persze origami papírom sose volt, de ez nem lehet hátrány! Pláne, ha van egy 180 lapos papírtömböm, amiben szebbnél szebb papírok vannak. Gyorsan átlapoztuk.

Rengeteg lapot félretettünk belőle, míg végül a rózsaszín színvilágú, citromos lapot választották, majd pedig a bohóc gallérjának a füvet ábrázoló lapot.
Hogy egyszerűbben tudjon Botond hajtogatni, a méreteket megdupláztam. Sokkal könnyebb, és átláthatóbb volt neki, mint kicsiben. A teljes mérete kb 15-20 cm között mozog, így ki is tudtuk ragasztani a gyerekszobában. Kettőt készítettünk, mert Hunornak is kellett. Bár ő is velünk dolgozott, igaz csak kb 5 percig, így nekem kellett befejeznem. A két manóhoz összesen 3 db 30*30-as lap kellett, amiből még maradt is. :)
A bal oldali az enyém, a jobb oldali a Botondé. Mivel egy kis kavar volt, így az enyémnek a fejét Botond készítette, míg az övének én készítettem. :)
Felhasználtam:
DCWV spring fling summer days klt: 2 db citromos lap
                                                        1 db füves lap
ragasztó, ceruza

Arcot is rajzolt ám a fiatalember mindkét manónak, csak egy kissé halovány lett.

Az ötlet ebből a könyvből van. Az első kötetet innen le is tudod tölteni, a másodikat, azaz amiből én is dolgoztam, innen. Sok sikert!

További szép napot!

E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése