2012. június 6., szerda

Játék!!!!

Kistáskákat készítettem ma. Miért? Mert délelőtt jól kidolgoztam magam, és mivel eléggé keményedett a pocim, pihenőre ítéltettem. ÉS még nem is pácolhattam se tegnap, mert megcsinálta helyettem a férjem. Hát nem rendes? Úgyhogy, ha már pihi van, akkor alkottam egy kicsit, míg a gyerekek a mamánál voltak. :)

Őt készítgettem, aminek az ötletét Mel-től vettem. Már fogalmam sincs, hol találtam, mert a gépre volt lementve. :) Igen, ... akkor még nem ismertem a pinterestet! :D

50 lájkolónál



Ő érte lehet ringbe szállni! Nincs más dolgod, mint lájkolni a Made by Erika oldalt a facebook-on, és megosztani a játék hírét!

Tegnap egy hirtelen ötlettől vezérelve, készítettem egy oldalt a facebook-on. Kicsit félve vágtam/-ok bele, mert mi lesz, ha ... ! Na, de egyszer élünk! Mindent ki kell próbálni! Hátha helyben is lesz rá kereslet! :)

Sokan mondták már, hogy vágjak bele, de eddig mindig találtam valami kifogást! Aztán, tegnap este valami megmozdult bennem .... (nem csak a baba :) )!

Kérlek titeket, hogy egy kicsit szurkoljatok, hátha összejönne! Úúúgy szeretnék egy big shot-ot!!!!

Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése