2012. június 14., csütörtök

Eltűntem

Na, most van időm életjelet adni magamról! :D

Kissé el voltunk foglalva az elmúlt hetekben, mert átalakítottuk a szobákat (csere volt): a fiúk a mi szobánkba költöztek, mi pedig az övékébe. Elméletileg minden a helyén, de mégsem. A hungarocell képeket fel kell renoválnom, mert egy kissé megviselte őket a levétel, és pakolás ide-oda, továbbá még most készíttettem Hunor falvédőjét, és még egy nagy, óriási polc is hiányzik a szobájukból, persze kosarakkal együtt. A kosarakat a húgom anyósával készíttettem majd apránként - fűzfavesszőből font! :) A polcot meg apánkkal, ha egyszer lesz ideje elkészíteni. :)
A mi szobánk jelenleg elég zsúfolt, de egész jól elférünk! Majd akkor lesz szép nagy, ha a kisszobánk készen lesz, mert a szekrénysor kikerül. Na ez a jövő zenéje! Vagy rejtélye? Szóval irtó sok idő és munka lesz még az elkövetkezendő években vele. :)

Mondtam, hogy hozok majd képet a kerti asztalunkról, de most nem hoztam. Még kell neki egy réteg lazúr, de nem engedi a párom nekem lekenni. Mostanában (na jó, már 4 hete min.) eléggé keményedik a pocim, meg fáj is, úgyhogy csak módjával szabad dolgoznom, de azért nem hagyom el magam. Tegnap borsót szedtem, meg gazoltam, kapáltam, és még rendet is vágtam a házban. Eredménye, alig éltem tegnap este, és minden mozdulat fájt. De muszáj, mert nem várhatok mindent a páromra. Így is elég sokat gürizik, mert ma pl neki kellett ablakot is pucolnia, és a szabinak is vége. Ja, és a szabi elején egy hetes kúránk volt, mert beleesett az egész család a hányás-hasmenés-láz hármasba, úgyhogy még ez is vitte az időnket! Nem is beszélve arról, hogy cseresznyét, meggyet kell és kellett szedni, lekvárt főzni, meg sorolhatnám! Persze a szedés idén a párom feladata, de nem szereti, én meg imádom! Na, majd jövőre! :)

De legalább a holnapi nappal vége az óvodának, és egy napi rutinnal, na jó kettővel kevesebb! És még tovább is alhatok - már feltéve, ha hagynak! :)

Na, de, hogy jót is írjak: ma bevásároltunk Csongornak a DM-ben, így már nem kell semmi babakencét, meg pelust stb vennünk, legalábbis egy ideig! :) Ja, és dokinál is voltam! Emelte megint a MagneB6 adagomat, nehogy idő előtt jöjjön, és megállapította, hogy ez a baba igen nagy!!! 32 heteshez képest túl nagyok a méretei - lábai. Szép hosszú lesz! És még van 8 hét, de igyekszem vele megdumálni az 5 hetet! Remélem, hallgat rám! :) Mivel egyszer se sikerült még végigvinni a várandósságot, ezért reménykedem a 38 hét néhány napban. Bár, ha ügyes akkor augusztus 4-én születik, mert akkor van az 5 éves házassági évfordulónk!

Na, most mondhatjátok, hogy vannak problémáim! :)))) Megnyugtatlak, a meleg még nem ment az agyamra! Az majd most fog!

Hűűű, és nem is mondom! Pippitől olyan, de olyan szép készletet sikerült beszereznem, hogy csak na! 180 lapos, 12*12-es készlet, Spring fling, de én vettem meg az uccsót, és már nem is látom nála! Persze most az anya albumom és a bőrönd albumomra kaptam ihletet, mert ebből tök jól el tudom képzelni! Nem értem, miért nem mindig az jut eszembe, ami épp félkész! Azt kellene folytatni, de most valahogy nem jön rá az ihlet! Ki érti ezt?!

Szóval így telnek a napjaim mostanság!

És most pletyizek:
Holnap lesz dédi 80 éves, és ez alkalomból meghívjuk vacsorázni a helyi étterembe, ami persze meglepi lesz, és ott lesz az egész család (18 fő) - szűken. Szóval sütök holnap 2 csokitortát a vacsi utánra. A vacsi most is két személyes tálakból áll majd. A bort unokatesóm hozza egy termelőtől, keresztanyámék csokrot kötnek neki, tesóm papucsot vesz neki (papucsmániás dédi), másik húgom és anyuék valami édességet vesznek neki (aszalt gyümölcs, csokik, mogyorókrém - elméletileg), én meg a két tortát. És természetesen visszük a kamerát meg a fényképezőgépet! Majd hozok róla holnap képeket! Biztos meg lesz lepődve!

Ha esetleg nem kommentelek, az még nem azt jelenti, hogy elfelejtettelek benneteket! Szoktalak olvasni, csak időm nincs írni. :)

További szép estét!

5 megjegyzés:

  1. Na te sem unatkozol!!!
    Vigyázz magadra!!!:))

    VálaszTörlés
  2. De jó volt olvasni Rólad Era, annyit gondoltam Rád, mi lehet veled/veletek! :) Vigyázz magatokra, már olvasni is sok volt mennyi házimunkát csináltál ilyen nagy pociva :) (nekem poci nélkül is simán kipurcantó lenne :).

    Biztos szépek lesztek. Tudom milyen "jó" dolog a pakolás, meg a hurcolkodás...mi épp valamennyit haladtunk ezzel a projekttel, de a festés még várat magára, illetve rám. :)

    A Dédidnek nagyon-nagyon sok boldogságot és jó egészséget kívánok, csodás szülinapja lesz.
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Pörgős mami! Csak vigyázz magatokra! Mi babánk is elég nagynak tűnik, így nekem is bejósolták 14 helyett a 4-ét. (én a másodikai szülinapomra kértem :))De a felújítás még csak a felénél tart, így jó lenne, ha kibírná a végéig. Én most jobban vagyok,mint eddig bármikor....én is gyorsan bevásároltam Rolandnak, már csak hálóing meg szoptatós melltartó kell nekem, de lényegében anélkül azért elleszünk :)))

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi aktív nőszemély vagy, hallod... Vigyázz magatokra! :)

    VálaszTörlés